frankzr7s Geplaatst 9 december 2009 Geplaatst 9 december 2009 Hallo, Heb vanmiddag een Garmin Nuvi 360 aangeschaft. Maar hoe kom ik nu aan mapsource,moet ik die kopen of kan ik hem ergens downloaden heb wel de activeringscode gekregen maar geen DVD tje Wie weet hoe dit werkt? ben maar een leek op gebied van Navigatie Grts
0 Skjal Geplaatst 9 december 2009 Geplaatst 9 december 2009 (bewerkt) Kijk hier eens. 9 december 2009 bewerkt door Mr. John
0 @rend Geplaatst 9 december 2009 Geplaatst 9 december 2009 Dat gaat niet lukken als je geen Mapsource hebt. Dit moet je op een andere manier aanpakken. Moet even het oude draadje opzoeken.
0 @rend Geplaatst 9 december 2009 Geplaatst 9 december 2009 http://www.gps-info.nl/blog/2007/07/09/gratis-mapsource/ hier kun je gratis mapsource ophalen, gewoon de procedure volgen.
0 deBruineBeren Geplaatst 9 december 2009 Geplaatst 9 december 2009 (bewerkt) Mapsource 6.15.4 bij Garmin downloaden (dit is de laatste versie waar bij deze truk nog werkt) en uitpakken met Winrar (WinZip zal ook wel kunnen). Dan vervolgens "MAIN.msi" opstarten. Nu heb je Mapsource op je PC niet dat je daar wat aan hebt want nu moet je nog op zoek naar kaarten. Zoek maar eens op OSM dan kom je wel wat tegen. Als alles werkt kan je eventueel de nieuwste update bij Garmin downloaden. 29 december 2009 bewerkt door deBruineBeren
Vraag
frankzr7s
Hallo,
Heb vanmiddag een Garmin Nuvi 360 aangeschaft.
Maar hoe kom ik nu aan mapsource,moet ik die kopen of kan ik hem ergens downloaden
heb wel de activeringscode gekregen maar geen DVD tje
Wie weet hoe dit werkt?
ben maar een leek op gebied van Navigatie
Grts
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten