Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Om de een of andere reden kan ik met Firefox 3.6 B4 geen berichten posten op het (dit) forum. Het veld waarin je je tekst kan typen verschijnt wel, maar tekst in tikken gaat niet.

In de error console van FF zie ik deze regel verschijnen:

Error: uncaught exception: [Exception... "Component returned failure code: 0xc1f30001 (NS_ERROR_NOT_INITIALIZED) [nsIDOMNSHTMLDocument.queryCommandValue]" nsresult: "0xc1f30001 (NS_ERROR_NOT_INITIALIZED)" location: "JS frame :: http://forum.geocaching.nl/jscripts/ips_text_editor.js :: anonymous :: line 1960" data: no]

Kennelijk gaat er iets niet lekker tussen deze versie van Firefox en ips_text_editor.js alhier op gc.nl. Op andere fora met Invision Board heb ik dit nog niet gezien. Is er iemand die hier iets aan kan doen?

tia, groeten Marcel.

Geplaatst
Om de een of andere reden kan ik met Firefox 3.6 B4 geen berichten posten op het (dit) forum. Het veld waarin je je tekst kan typen verschijnt wel, maar tekst in tikken gaat niet.

Error: uncaught exception: [Exception... "Component returned failure code: 0xc1f30001 (NS_ERROR_NOT_INITIALIZED) [nsIDOMNSHTMLDocument.queryCommandValue]" nsresult: "0xc1f30001 (NS_ERROR_NOT_INITIALIZED)" location: "JS frame :: http://forum.geocaching.nl/jscripts/ips_text_editor.js :: anonymous :: line 1960" data: no]

Kennelijk gaat er iets niet lekker tussen deze versie van Firefox en ips_text_editor.js alhier op gc.nl. Op andere fora met Invision Board heb ik dit nog niet gezien. Is er iemand die hier iets aan kan doen?

tia, groeten Marcel.

Je praat nu natuurlijk wel over een Beta... daar kan een en ander mee fout gaan... Even wachten tot de final release?

Geplaatst

Er gaat wel meer mis tussen Firefox en .nl. Maar dat ligt vermoedelijk ook aan Firefox want met Expl en Google gaat het wel goed.

Met Firefox kun je soms minuten wachten tot .nl te voorschijn komt en dat is hier al sinds de versie 3.5.

Geplaatst

tia, groeten Marcel.

Je praat nu natuurlijk wel over een Beta... daar kan een en ander mee fout gaan... Even wachten tot de final release?

zeker, dat is waar. het was met B1,2 en 3 ook al mis trouwens en het is ook al bug bij Mozilla aangemeld. Maar, omdat het met andere fora met dezelfde software die hier wordt gedraaid niet fout gaat, zou het ook kunnen dat er hier wat aan scheelt...

Geplaatst (bewerkt)
Afgezien daarvan: je hebt een beta versie. Ben je betatester, dan kan je het toch als bug melden?

ja dat zei ik

Uit nieuwsgierigheid nu dan ook maar FF3.6 geinstalleerd (onder Suse Linux) en dit heb ik met FF 3.6 gepost.

Ik ondervind geen problemen...

Ook editen werkt en moderator opties ook...

bewerkt door Mr.Atari
zin over editen en moderater opties toegevoegd (dit is ook een testje met FF3.6)
Geplaatst
Afgezien daarvan: je hebt een beta versie. Ben je betatester, dan kan je het toch als bug melden?

ja dat zei ik

Ze lezen schijnbaar mee, het gaat nu goed.

Geplaatst

ja dat zei ik

Uit nieuwsgierigheid nu dan ook maar FF3.6 geinstalleerd (onder Suse Linux) en dit heb ik met FF 3.6 gepost.

Ik ondervind geen problemen...

Ook editen werkt en moderator opties ook...

Hmm, onder Windows XP niet. En onder w2k3 reageert ie anders. geen foutmelding, kan tekst invoeren, maar de cursor niet gebruiken. vaag verhaal.

bedankt voor je test trouwens :thumbup:

Geplaatst
Met Firefox kun je soms minuten wachten tot .nl te voorschijn komt en dat is hier al sinds de versie 3.5.

Hé, dat herken ik maar al te goed. Zou het daaraan liggen?

Geplaatst
Misschien toch tijd om over te stappen op een knappe browser?

Safari bijvoorbeeld? ;)

Doet het altijd prima :D

Normaal Firefox ook, alleen met de site van .nl heeft hij die kuren, misschien mogen ze elkaar niet zo? :thumbup:

Geplaatst

Ik gebruik zowel FF alsook IE8.

Ook de laatste laat je soms lang wachten op contact met gc.nl.

Geplaatst

Hmm, hier op m'n werk kan ik wel met FF3.6b4 posten.. Al gaat het niet helemaal goed, want de cursors doet 't niet.. Van lang wachten met FF op GC.nl heb ik dan weer geen last.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...