Kannemars Geplaatst 25 november 2009 Geplaatst 25 november 2009 Ik heb sinds enige maanden een Garmin Etrex Vista HCX. Wanneer ik een geocach route loop waarin er meer den 10 waypoints aanwezig zijn, kan ik er maar 10 stuks voorzien van een "gevarenzone", meer dan 10 gaat niet. Is dit een bekend fenomeen ? Team Kannemars
Phoenix-night Geplaatst 25 november 2009 Geplaatst 25 november 2009 Nee, wel een oplossing: niet meer cachen in een mijnenveld. PN
Mr.Atari Geplaatst 26 november 2009 Geplaatst 26 november 2009 Ik heb sinds enige maanden een Garmin Etrex Vista HCX. Wanneer ik een geocach route loop waarin er meer den 10 waypoints aanwezig zijn, kan ik er maar 10 stuks voorzien van een "gevarenzone", meer dan 10 gaat niet. Is dit een bekend fenomeen ? Team Kannemars Waarom zou je zoveel punten voorzien van een gevarenzone?
haakmeer Geplaatst 26 november 2009 Geplaatst 26 november 2009 Ik heb sinds enige maanden een Garmin Etrex Vista HCX. Wanneer ik een geocach route loop waarin er meer den 10 waypoints aanwezig zijn, kan ik er maar 10 stuks voorzien van een "gevarenzone", meer dan 10 gaat niet. Is dit een bekend fenomeen ? Team Kannemars 10 is idd het maximum
Scully1112 Geplaatst 26 november 2009 Geplaatst 26 november 2009 Goede vraag, kamp er zelf ook mee. Bij de GPS 60-serie kun je volgens mij, een algemeen geldende gevarenzone instellen. Weet iemand of dat ook voor de Etrex-serie kan?
Kannemars Geplaatst 9 december 2009 Auteur Geplaatst 9 december 2009 Ik heb sinds enige maanden een Garmin Etrex Vista HCX. Wanneer ik een geocach route loop waarin er meer den 10 waypoints aanwezig zijn, kan ik er maar 10 stuks voorzien van een "gevarenzone", meer dan 10 gaat niet. Is dit een bekend fenomeen ? Team Kannemars Waarom zou je zoveel punten voorzien van een gevarenzone? Zie Zintuigen GC149DE N 52° 09.237 E 005° 53.309 Inclusief startpunt (P) en eindcach zijn dit 11 waypoints. Vandaar mijn vraag. Als al deze waypoints in de route zijn opgenomen is dit een leuk kruimelspoor. Vandaar.
philliams Geplaatst 2 januari 2010 Geplaatst 2 januari 2010 Misschien een domme vraag maar waarom voer je gevarenzone's in?
handleiding Geplaatst 2 januari 2010 Geplaatst 2 januari 2010 Snap ik ook niet, wil je niet in de buurt van de WP´s komen?? Leg een en ander eens duidelijker uit dan begrijpen we het misschien beter.
Bloodwoosj Geplaatst 2 januari 2010 Geplaatst 2 januari 2010 Misschien een domme vraag maar waarom voer je gevarenzone's in? Omdat er diverse caches zijn waarbij je een volgend waypoint en/of de cache kunt vinden middels een opdracht waarbij je cirkels moet tekenen op de kaart. Greetz Bloodwoosj.
philliams Geplaatst 2 januari 2010 Geplaatst 2 januari 2010 Wordt mij nu duidelijk... zo langzamerhand beginnen alle puzzelstukjes van het geocachen op zijn plaats te vallen
Aanbevolen berichten