de tuutjes Geplaatst 24 november 2009 Geplaatst 24 november 2009 Ik weet het niet zeker maar kan je op een oregon met transparante kaarten werken? het lijkt er bij mij in iedergeval niet op, maar het zal me niks verbazen als ik iets fout doe. Nu gebruik ik IMG Transparent-2A3 of kan ik beter een andere gebruiken ? alvast bedankt voor jullie reacties De tuutjes
meelhopper Geplaatst 24 november 2009 Geplaatst 24 november 2009 Ik weet het niet zeker maar kan je op een oregon met transparante kaarten werken?het lijkt er bij mij in iedergeval niet op, maar het zal me niks verbazen als ik iets fout doe. Nu gebruik ik IMG Transparent-2A3 of kan ik beter een andere gebruiken ? alvast bedankt voor jullie reacties De tuutjes Wat moet ik me voorstellen bij een transparante kaart?
de tuutjes Geplaatst 24 november 2009 Auteur Geplaatst 24 november 2009 een transparante kaart geeft bv straat namen weer die je hoofdkaart niet bevat (onroute wandel heeft geen straatnamen) en pak je de routing gegevens van citynav 2009.
Noumoe Geplaatst 24 november 2009 Geplaatst 24 november 2009 Wat is die IMG Transparent-2A3 voor een kaart. Wij hebben zelf wel een oude topo NL op de oregon gezet. Was er transparant en niet transparant. Gekozen voor de laatste (zonder probleem).
Aanbevolen berichten