delta123 Geplaatst 22 november 2009 Geplaatst 22 november 2009 (bewerkt) Je hoort/ziet niet zoveel van Grounspeak zelf dus dit interview is misschien aardig om te bekijken/luisteren. TIP: sla de eerste 8 minuten over, je hoort niks. Jeremy verteld over het begin van geocaching en het opzetten van de website. Het interview duurt een uurtje. Het interview kan je HIER bekijken. Nogmaals: sla de eerste 8 minuten over! en niet allemaal tegelijk anders wordt het gehakketak en als de teller op 50 minuten staat zelfs iets over wherigo. 22 november 2009 bewerkt door delta123
GeoVlinder Geplaatst 23 november 2009 Geplaatst 23 november 2009 Helaas, dat filmpje kan ik niet zien. wel, het échte begin van geocaching, de allereerste geocache ter wereld!En zelfs op die plek een aan de eerste geocache ever. Een filmpje van de , volgens de titel, want volgens mij zijn er grotere.De ever???? Zijn zeker betere. Ken je nog meer van dit soort bijzondere geocache filmpjes? gekste, mooiste, leukste, gevaarlijkste, vreemste, engste, ...,....,....,...., enz. cache ever!!! groetjes GeoVlinder
De Saatjes Geplaatst 23 november 2009 Geplaatst 23 november 2009 Bestaan er geen filmpjes met interviews met Kruimeldief? Over zijn belevenissen tijdens reviewen en wat hij allemaal tegenkomt? En hoe het zo is gekomen?
A en F Geplaatst 23 november 2009 Geplaatst 23 november 2009 Zo niet dan wordt dat tijd Real-life soap van een Reviewer, dat klinkt wel als een aardige titel
hesselannema Geplaatst 23 november 2009 Geplaatst 23 november 2009 Zo niet dan wordt dat tijd Real-life soap van een Reviewer, dat klinkt wel als een aardige titel Hebben we eindelijk bewegende beelden van kruimel in zijn revieuwers hok.
Mr.Atari Geplaatst 23 november 2009 Geplaatst 23 november 2009 Zo niet dan wordt dat tijd Real-life soap van een Reviewer, dat klinkt wel als een aardige titel Hebben we eindelijk bewegende beelden van kruimel in zijn revieuwers hok. Die beelden zijn er toch al? Gebruikt Kruimel als zijn Avatar:
delta123 Geplaatst 23 november 2009 Auteur Geplaatst 23 november 2009 (bewerkt) Mag ik iedereen verzoeken (ook de teammembers) een beetje ontopic te blijven? Hier graag alleen over het bewuste interview. Er zijn al genoeg draadjes over Kruimeldief (veel te veel naar mijn mening) of andere filmpjes. 23 november 2009 bewerkt door delta123
GeoVlinder Geplaatst 25 november 2009 Geplaatst 25 november 2009 Over jouw filmpje kan ik helaas niks zeggen, ik kan hem niet zien. Iemand anders wel? groetjes GeoVlinder ps Sorry, als je wil verwijder ik mijn eerdere post, ik dacht dat het wel aan sloot bij jouw filmpje.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden