tonygils Geplaatst 16 november 2009 Share Geplaatst 16 november 2009 te koop aangeboden: Garmin oregon 200. Nog compleet en nieuw in de verpakking! De specificaties kun je vinden op de website van garmin. Prijs: tegen elk aannemelijk bod Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 16 november 2009 Share Geplaatst 16 november 2009 te koop aangeboden: Garmin oregon 200. Nog compleet en nieuw in de verpakking! De specificaties kun je vinden op de website van garmin. Prijs: tegen elk aannemelijk bod Volgens mij zeggen de regels van het forum dat je een prijs moet noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 16 november 2009 Share Geplaatst 16 november 2009 te koop aangeboden: Garmin oregon 200. Nog compleet en nieuw in de verpakking! De specificaties kun je vinden op de website van garmin. Prijs: tegen elk aannemelijk bod Volgens mij zeggen de regels van het forum dat je een prijs moet noemen. Dat is correct. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reej Geplaatst 16 november 2009 Share Geplaatst 16 november 2009 bij navi.nl zie ik ze nieuw voor 238,- dan hebben de mensen een richtprijs... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tonygils Geplaatst 17 november 2009 Auteur Share Geplaatst 17 november 2009 sorry, was me even niet opgevallen. Vraagprijs: 210 euro. gr tony Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tonygils Geplaatst 28 november 2009 Auteur Share Geplaatst 28 november 2009 vaste prijs, 175 euro omdat ie z.s.m. weg moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hopmaniak Geplaatst 6 december 2009 Share Geplaatst 6 december 2009 (bewerkt) reeds voorzien. 8 december 2009 bewerkt door hopmaniak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zmasterjl Geplaatst 6 december 2009 Share Geplaatst 6 december 2009 Lijkt me een redelijke prijs, heeft iemand ervaring met geocaching functie GPX bestanden van geocaching.com. Ben erg benieuwd hoe beschrijving en foto's van caches er uitzien. Heeft iemand misschien een schermafbeeldin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reej Geplaatst 6 december 2009 Share Geplaatst 6 december 2009 Lijkt me een redelijke prijs, heeft iemand ervaring met geocaching functie GPX bestanden van geocaching.com.Ben erg benieuwd hoe beschrijving en foto's van caches er uitzien. Heeft iemand misschien een schermafbeeldin? http://garminoregon.wikispaces.com/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden