Spring naar bijdragen

Waypoints In Oregon Blijven Terugkomen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Na het vinden van een cache verwijder ik de bijbehorende waypoints Als ik later de GPSr aansluit op de computer en daarna het apparaat weer aanzet zie ik ook weer diezelfde waypoints. Sommige heb ik zo al diverse keren verwijderd. Hoe komt dat en wat moet ik doen om te voorkomen dat dat steeds gebeurd?

Geplaatst

dat klopt dit kun je verwijderen door je gps aan te sluiten op je pc

dan ga je via mijn computer naar je gps dan naar het mapje garmin daar staat een bestandje (geocache_visits) dit is een text bestand klik met je rechter muis knop op het bestand dan op openen dan zit je in het bestand met Windows klad blok selecteer alle data die er in staat en verwijder die en sla dan het bestand op..

dan is het leeg en komen ze de volgende keer niet weer terug in je volgende field note uplode

succes meer info nodig over de 300 stuur mij een pb groeten alexkw

Geplaatst

Ga naar "Stel in". Kies "Reset". Daarna kun je kiezen wat je wilt resetten: tripgegevens, waypoints, tracks of fabrieksinstellingen.

Pas op met de laatste. Het werkt bij mij uitstekend!

Geplaatst (bewerkt)
dat klopt dit kun je verwijderen door je gps aan te sluiten op je pc

dan ga je via mijn computer naar je gps dan naar het mapje garmin daar staat een bestandje (geocache_visits) dit is een text bestand klik met je rechter muis knop op het bestand dan op openen dan zit je in het bestand met Windows klad blok selecteer alle data die er in staat en verwijder die en sla dan het bestand op..

dan is het leeg en komen ze de volgende keer niet weer terug in je volgende field note uplode

succes meer info nodig over de 300 stuur mij een pb groeten alexkw

Ik heb de tekst die je bedoelt nu weggehaald, de waypoints staan nog wel in mijn apparaat.

Zouden die nu wel weg moeten blijven als ik ze nu verwijder?

bewerkt door joke0953
  • 1 month later...
Geplaatst
Na het vinden van een cache verwijder ik de bijbehorende waypoints Als ik later de GPSr aansluit op de computer en daarna het apparaat weer aanzet zie ik ook weer diezelfde waypoints. Sommige heb ik zo al diverse keren verwijderd. Hoe komt dat en wat moet ik doen om te voorkomen dat dat steeds gebeurd?

als je een pocket q importeerd naar je oregon bestaat die uit twee bestanden. De ene bestand is voor je cache's en beschrijving en de andere bestand is voor alle wp in de caches. dus als je een bestand met 500 multi's inporteerd kan je kaart wel erg vol staan.

Wat ik zelf doe is, een pocket Q aanmaken voor alleen traditonele. en als ik een multi doe die apart erbij zetten.

zo heb ik alleen de wp van de multi die ik ook gaat uitvoeren.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...