yurrie-currie Geplaatst 10 november 2009 Share Geplaatst 10 november 2009 (bewerkt) Ik heb nog een Geko 201 over die ik voor 40 euro van de hand wil doen. Deze Gps is heel geschikt voor de kids als ze mee op cache tour gaan. De Geko verkeerd in zeer goede staat en de doos en de boekjes zijn er bij. hij is een half jaar oud. toen ook gekocht voor mijn zoon maar die wil nu ook naar een oregon toe. info over de gps a.u.b. via pm yurrie-currie 10 november 2009 bewerkt door yurrie-currie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 november 2009 Share Geplaatst 10 november 2009 Wil je ook even een precieze prijs vermelden? Zie ook de aanvullende regeltjes m.b.t. het te koop zetten van artikelen in dit subforum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 10 november 2009 Share Geplaatst 10 november 2009 Even kijken of er contact tussen de rubrieken GPS gevraagd en aangeboden te leggen is? link Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yurrie-currie Geplaatst 11 november 2009 Auteur Share Geplaatst 11 november 2009 Draadje kan dicht de GPS is verkocht. Greetz yurrie-currie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 11 november 2009 Share Geplaatst 11 november 2009 Draadje toe dan nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten