Laurenzo Geplaatst 21 oktober 2009 Geplaatst 21 oktober 2009 Hoi, Ik gebruikte altijd Maporama.com voor het omzetten van postcodes naar coords. Nu is de site veranderd en kan ik nergens meer de kaart vinden die ik gebruikte. Heeft iemand ervaring hiermee of is de optie helemaal verdwenen? Heeft iemand een alternatief? Dank vast voor het antwoord. Groeten, Laurens
Peetee Geplaatst 21 oktober 2009 Geplaatst 21 oktober 2009 (bewerkt) Dat kan heel goed met Google Maps. Zo: 1. Ga naar Google Maps. 2. Typ in de zoekbalk de postcode in. Klik op "Zoeken in Maps". Het kaartje van het postcode gebied verschijnt nu 3. Klik met de rechtermuisknop in de buurt van je bestemming. Er verschijnt nu een menu'tje met onderaan "Wat is hier?" 4. Klik daar met links op en in de zoekbalk (waar je net de postcode hebt ingetikt) verschijnen de coördinaten. 21 oktober 2009 bewerkt door Peetee
Laurenzo Geplaatst 22 oktober 2009 Auteur Geplaatst 22 oktober 2009 Hier gaat dat ook prima. Alkie en Peetee Dank voor deze info. Ik ga het zeker gebruiken. Groeten, Laurens
Aanbevolen berichten