Spring naar bijdragen

Macro Findstatgen3 Vindt Geen Gevonden Caches


Miza

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik loop tegen het volgende aan:

Als ik de macro FieldNotesImportAndLog draai, worden de gevonden caches naar de database Found verplaatst. Vind ik wel handig. Als ik daarna de macro FindStatGen3 draai, vindt hij geen gevonden caches, want die zijn verplaatst uit de Default database. Hoe moet ik de macro FindStatGen3 aanpassen, zodat hij de gegevens uit de database Found haalt?

Dank je wel voor het meedenken.

 

Groetjes, Miza

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoe simpel kan het zijn :thumbup:

Dank je wel BaJo voor je snelle antwoord. Ik heb de macro gedraaid en hij doet het perfect. Op een klein onderdeeltje na. We hebben afgelopen weekend onze 300e cache gevonden, als onderdeel van een serie. In het statistiekoverzicht wordt er een andere cache vermeld als 300e. Wel 1 die we dezelfde dag gevonden hebben. Kan ik dat op een of andere manier aanpassen?

 

Groetjes, Miza

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe simpel kan het zijn :thumbup:

Dank je wel BaJo voor je snelle antwoord. Ik heb de macro gedraaid en hij doet het perfect. Op een klein onderdeeltje na. We hebben afgelopen weekend onze 300e cache gevonden, als onderdeel van een serie. In het statistiekoverzicht wordt er een andere cache vermeld als 300e. Wel 1 die we dezelfde dag gevonden hebben. Kan ik dat op een of andere manier aanpassen?

 

Groetjes, Miza

Ik de kolom User Data, heb ik de volgorde van de gevonden caches ingevoerd als : 0001, 0002, ...., 0300, 0301, enz.

Als ik de gegevens met FIndStatGen ga exporteren, zorg ik ervoor dat de database op deze kolom van laag naar hoog is gesorteerd, voordat ik de macro opstart. Op deze manier hoef ik nergens iets te editen.

 

Het invullen van de User Data kolom kan zelfs automatisch gebeuren met de macro LogTemplate, indien je de logjes schrijft in GSAK, en daarna plaatst op gc.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hiervoor moet je in het opties scherm een stukje lager wezen.

 

Bij milstones interval op edit klikken en je 300ste cache aanpassen naar de cache die het wel moet wezen!

Ook weer dank voor dit antwoord, BaJo. Weer wat geleerd! Dit programma heeft zoveel mogelijkheden, je moet het maar net weten. Ik had die optie wel zien staan, maar zodra er Edit bijstaat ben ik huiverig om het te openen als ik het niet ken. Ik heb het nu aangepast en het klopt weer. Nu zal ik me eens gaan verdiepen in de vertaalde versie van de statistieken. En proberen om er wat provinciekaarten bij te krijgen. Ik heb de posts op het forum hierover al gevonden.

 

Groetjes, Miza

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hiervoor moet je in het opties scherm een stukje lager wezen.

 

Bij milstones interval op edit klikken en je 300ste cache aanpassen naar de cache die het wel moet wezen!

Ook weer dank voor dit antwoord, BaJo. Weer wat geleerd! Dit programma heeft zoveel mogelijkheden, je moet het maar net weten. Ik had die optie wel zien staan, maar zodra er Edit bijstaat ben ik huiverig om het te openen als ik het niet ken. Ik heb het nu aangepast en het klopt weer. Nu zal ik me eens gaan verdiepen in de vertaalde versie van de statistieken. En proberen om er wat provinciekaarten bij te krijgen. Ik heb de posts op het forum hierover al gevonden.

 

Groetjes, Miza

 

 

als het niet lukt stuur je maar een pb'tje of je post hier je vraag :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook weer dank voor dit antwoord, BaJo. Weer wat geleerd! Dit programma heeft zoveel mogelijkheden, je moet het maar net weten. Ik had die optie wel zien staan, maar zodra er Edit bijstaat ben ik huiverig om het te openen als ik het niet ken. Ik heb het nu aangepast en het klopt weer. Nu zal ik me eens gaan verdiepen in de vertaalde versie van de statistieken. En proberen om er wat provinciekaarten bij te krijgen. Ik heb de posts op het forum hierover al gevonden.

 

Groetjes, Miza

als het niet lukt stuur je maar een pb'tje of je post hier je vraag :thumbup:

Na een avondje knutselen is de vertaling gelukt, het plaatsen van een provinciekaart en de hoogtetabel. Het is nog niet helemaal hoe ik het hebben wil, maar voor dit moment ben ik tevreden. Ik meld me wel weer, als ik echt helemaal vastloop. In ieder geval bedankt voor het aanbod.

 

Gr. Miza

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...