Woezel & Pip Geplaatst 9 oktober 2009 Geplaatst 9 oktober 2009 Ik ben me dan toch maar gaan verdiepen in programma van GSAK, braaf geregistreerd en de handleiding doorgeworsteld. Daarin staat o.a. dat je van de gpx.bestanden de complete beschrijving kunt lezen, terwijl dat bij de loc.bestanden niet zo is. Dit heb ik reeds ondervonden Nu schijn je de queries sowieso in gpx.bestanden te krijgen (weet ik nog niet want is nog niet binnen ); bij een enkele cache downloaden kun je ook je voorkeur voor gpx aangeven; maar als ik dus een hele rits caches tegelijk wil opslaan, komen ze standaard in loc.files terecht. Kan ik dit veranderen in gpx.files en zo ja, hoe dan? Als iemand hier antwoord op heeft, graag in begrijpelijke taal voor deze digibeet...
kalkendotters Geplaatst 9 oktober 2009 Geplaatst 9 oktober 2009 Nu schijn je de queries sowieso in gpx.bestanden te krijgen (weet ik nog niet want is nog niet binnen ); Klopt (of eigenlijk niet... De PQ server heeft namelijk behoorlijk de hik gehad, en moet nog een achterstandje wegwerken van zo'n 12000 stuks. Op den duur zou ie dus binnen moeten komen :-) bij een enkele cache downloaden kun je ook je voorkeur voor gpx aangeven; maar als ik dus een hele rits caches tegelijk wil opslaan, komen ze standaard in loc.files terecht.Kan ik dit veranderen in gpx.files en zo ja, hoe dan? Nee. De enige manier om meer caches tegelijk in een GPX te krijgen is met een PocketQuery
Woezel & Pip Geplaatst 9 oktober 2009 Auteur Geplaatst 9 oktober 2009 Nu schijn je de queries sowieso in gpx.bestanden te krijgen (weet ik nog niet want is nog niet binnen ); Klopt (of eigenlijk niet... De PQ server heeft namelijk behoorlijk de hik gehad, en moet nog een achterstandje wegwerken van zo'n 12000 stuks. Op den duur zou ie dus binnen moeten komen :-) bij een enkele cache downloaden kun je ook je voorkeur voor gpx aangeven; maar als ik dus een hele rits caches tegelijk wil opslaan, komen ze standaard in loc.files terecht.Kan ik dit veranderen in gpx.files en zo ja, hoe dan? Nee. De enige manier om meer caches tegelijk in een GPX te krijgen is met een PocketQuery Ah, heerlijk, zo'n vlot en duidelijk antwoord Kvind het geen leuk antwoord, maar wel duidelijk en ik weet nu dat ik niet verder hoef moeilijk te doen/denken. Dank voor deze rappe aktie Trust maar weer, hoogste kinderbedtijd
Aanbevolen berichten