Spring naar bijdragen

Buitenlandse gearchiveerde caches


vectra57

Aanbevolen berichten

Op mijn statistiek pagina op geocache.nl klopt mijn telling van gevonden caches niet meer. Ik kom er een te kort

Nu zie ik dat er een cache tussenzit die wel gewoon in blauw staat weergegeven, maar die doorgestreept is. Ik weet dat dit betekent dat de cache er even uitligt voor onderhoud en dat ie waarschijnlijk wel gewoon meetelt. Echter ik heb ook een log in Tsjechie gemaakt en die wordt weergegeven in rood en is doorgestreept. De cache blijkt gearchiveerd te zijn. Telt ie nu niet meer mee? ;) Was er eigenlijk best wel een beetje trots op want het was een van mijn eerste finds ever.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Op mijn statistiek pagina op geocache.nl klopt mijn telling van gevonden caches niet meer. Ik kom er een te kort

Nu zie ik dat er een cache tussenzit die wel gewoon in blauw staat weergegeven, maar die doorgestreept is. Ik weet dat dit betekent dat de cache er even uitligt voor onderhoud en dat ie waarschijnlijk wel gewoon meetelt. Echter ik heb ook een log in Tsjechie gemaakt en die wordt weergegeven in rood en is doorgestreept. De cache blijkt gearchiveerd te zijn. Telt ie nu niet meer mee? ;) Was er eigenlijk best wel een beetje trots op want het was een van mijn eerste finds ever.

 

alles tel gewoon mee. Kan alleen een paar dagen duren voordat het gelijk loopt tussen .cm en .nl (zoals al aangegeven)

Niet meetellen is alleen als een logje verwijderd wordt, maar daar krijg je als het goed is vanzelf een mailtje van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...