Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Nadat ik mijn gps had geladen met ge-update kaarten is het ding niet meer aan te zetten.

De kaarten werden normaal geladen en beëindigd met een succesvolle overdracht van computer naar GPS.

Vervolgens de GPS losgekoppeld van de computer waarna elke inschakelpoging onmogelijk werd. zowel op via de computervoeding als op de batterijen.

Volgende week net een korte fietsvakantie in drente gepland met een aantal caches op onze route. Balen dus.

Wie weet er een paardenmiddel of andere oplossing anders dan even snel een nieuwe te kopen???? :gossip:

Ik/wij zal/zullen je eeuwig dankbaar zijn.

Simon & Ria

Ook wij hebben hetzelfde probleem met onze een Garmin Extrex Vista HCx; alles geprobeerd hem weer aan de praat te krijgen, maar helaas niets. Hij is 2 jaar oud, gekocht bij futurumshop. Twee weken geleden hebben we hem opgestuurd naar sailtron, op advies van futurumshop. Nu is het afwachten...(het zou 3-5 weken duren..)

Ondertussen hebben we nu een 2e hands Geko gekocht. Dat valt even tegen als je de Etrex Vista HCx gewent bent; maar beter dan helemaal niets...

Geplaatst

Als niks meer werkt: geef dat ding eens een stevige tik en probeer opnieuw aan te zetten.

Werkt tot nu toe goed als mijn 6 jaar oude Legend er even geen zin in heeft...

Geplaatst

Heeft niets met het geheugenkaartje te maken. Dat ding wil gewoon niet aan. Ook niet als het kaartje er uit is.

Geplaatst

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Het apparaat opgestuurd. De wachttijd bij Garmin is enorm. Het apparaat is omgeruild voor een nieuwe. In totaal 2 maanden het apparaat kwijt geweest.

Geplaatst
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Het apparaat opgestuurd. De wachttijd bij Garmin is enorm. Het apparaat is omgeruild voor een nieuwe. In totaal 2 maanden het apparaat kwijt geweest.

2 maaden,...jee, dat is wel erg lang, en in de tussentijd...? Of hadden jullie nog een andere GPS?

Geplaatst

Vorig jaar mijn Colorado kapot gehad: rubber batterij deksel was gescheurd.

hoorde van lange reparatie tijden toen maar mailtje naar tech support Europe in Engeland

krijg je een RMA nummer kun en met dat nr kun je toestel opsturen naar Engeland.

portokosten weet ik niet precies meer maar viel erg mee

binnen de kortste keren een nieuwe gekregen per pakketdienst

keurige afwikkeling en specificatie op papier

http://www8.garmin.com/support/warranty.html

gr Montebaldo

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...