leen Geplaatst 13 september 2009 Geplaatst 13 september 2009 Ik heb een nieuwe computer gekocht. Ik kan Ozi nu niet meer activeren zoals de vorige keer. Ik heb de code goed bewaard, maar het werkt niet meer. Moet ik nu opnieuw betalen of kan iemand mij helpen? groeten Leen
0 D_Jakke Geplaatst 3 januari 2010 Geplaatst 3 januari 2010 Hier werkt de laatste versie van OZI als een trein onder windows7 home premium.
0 EEG Geplaatst 3 januari 2010 Geplaatst 3 januari 2010 Jongens (of meisjes) jullie hebben niet goed gelezen. Het gaat om een oude versie (3.81/3.91). Ik wil alleen vermijden dat ik bij een nieuwe computer steeds de meest recente versie van een programma moet kopen. Groet, Eeg
0 D_Jakke Geplaatst 3 januari 2010 Geplaatst 3 januari 2010 (bewerkt) Jongens (of meisjes) jullie hebben niet goed gelezen. Het gaat om een oude versie (3.81/3.91). Ik wil alleen vermijden dat ik bij een nieuwe computer steeds de meest recente versie van een programma moet kopen.Groet, Eeg oeps foutje 3 januari 2010 bewerkt door D_Jakke
0 D_Jakke Geplaatst 3 januari 2010 Geplaatst 3 januari 2010 Jongens (of meisjes) jullie hebben niet goed gelezen. Het gaat om een oude versie (3.81/3.91). Ik wil alleen vermijden dat ik bij een nieuwe computer steeds de meest recente versie van een programma moet kopen.Groet, Eeg Als je eenmaal OZI gekocht hebt mag je levenslang gratis updaten! # Once you have purchased any of our software products this entitles you to free upgrades for the purchased product whenever they are released. You will not have to purchase that product again.
0 Prof. Y. Lupardi Geplaatst 3 januari 2010 Geplaatst 3 januari 2010 Er zal inmiddels wel een versie van VMWare zijn voor W7. Dan kan je een virtual PC met W-XP erin maken. Dat gaat buiten de spullen van MS om. (je moet wel een licentie XP hebben!)
0 Grote Griezel Geplaatst 3 januari 2010 Geplaatst 3 januari 2010 Ter info: Ik ben recent overgegaan naar Windows 7 Ultimate 64 bit en ik kon mijn oudere versie van Ozi Explorer ook niet meer installeren op dit platform. Ik heb de nieuwste versie van de site (3.95.5g) opgehaald en via Des Newman (info@oziexplorer.com) een nieuwe key gekregen, de oude key werkte niet op deze versie. Deze versie van Ozi Exlorer draait inmiddels prima op deze versie van Windows 7.
Vraag
leen
Ik heb een nieuwe computer gekocht. Ik kan Ozi nu niet meer activeren zoals de vorige keer.
Ik heb de code goed bewaard, maar het werkt niet meer.
Moet ik nu opnieuw betalen of kan iemand mij helpen?
groeten
Leen
21 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten