Spring naar bijdragen
  • 0

Nieuwe Computer

Vraag

Geplaatst

Ik heb een nieuwe computer gekocht. Ik kan Ozi nu niet meer activeren zoals de vorige keer.

Ik heb de code goed bewaard, maar het werkt niet meer.

Moet ik nu opnieuw betalen of kan iemand mij helpen?

groeten

Leen

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Jongens (of meisjes) jullie hebben niet goed gelezen. Het gaat om een oude versie (3.81/3.91). Ik wil alleen vermijden dat ik bij een nieuwe computer steeds de meest recente versie van een programma moet kopen.

Groet,

Eeg

• 0
Geplaatst (bewerkt)
Jongens (of meisjes) jullie hebben niet goed gelezen. Het gaat om een oude versie (3.81/3.91). Ik wil alleen vermijden dat ik bij een nieuwe computer steeds de meest recente versie van een programma moet kopen.

Groet,

Eeg

oeps foutje

bewerkt door D_Jakke
  • 0
Geplaatst

Groet,

Eeg

Als je eenmaal OZI gekocht hebt mag je levenslang gratis updaten!

# Once you have purchased any of our software products this entitles you to free upgrades for the purchased product whenever they are released. You will not have to purchase that product again.

• 0
Geplaatst

Ter info:

Ik ben recent overgegaan naar Windows 7 Ultimate 64 bit en ik kon mijn oudere versie van Ozi Explorer ook niet meer installeren op dit platform. Ik heb de nieuwste versie van de site (3.95.5g) opgehaald en via Des Newman (info@oziexplorer.com) een nieuwe key gekregen, de oude key werkte niet op deze versie. Deze versie van Ozi Exlorer draait inmiddels prima op deze versie van Windows 7.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...