thira en candor Geplaatst 20 november 2003 Share Geplaatst 20 november 2003 Hallo Vandaag tijdens het cachen mijn garmin uit mijn kromme handjes laten vallen met de voor kant precies op een scherpe steen, met als gevolg ja hoor venster gebarsten. wie weet waar ik hem kan laten repareren. opsturen naar garmin lijkt me erg kostbaar. graag een reactie. groente Thira en Candor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 20 november 2003 Share Geplaatst 20 november 2003 Ons is ongeveer hetzelfde overkomen. Alleen was ons glas nog heel maar het LCD scherm gebarsten. Teruggebracht naar de winkel, hier in Nederland worden ze niet gerepareerd. Via Sailtron krijg je dan de aanbieding om tegen een bepaald bedrag een nieuwe te kopen. In ons geval moesten we € 300 bijbetalen. Opsturen naar Engeland waar reparatie wel mogelijk is zou ook het nodige gaan kosten. De GPS winkel in Notter, waar onze Etrex Vista in febr. dit jaar gekocht was, deed er een gedeelte bij, waardoor we voor € 200 een nieuwe kregen. Goeie service! Ruud en Marja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden