Daoth Geplaatst 31 augustus 2009 Geplaatst 31 augustus 2009 Hi, Nieuw op het forum en sinds heel kort in bezit van een E-Trex Vista Wat ik eigenlijk nog zoek/mis in het apparaat is een mogelijkheid om het volgende in te stellen: Zodra ik de GPS opstart, staat standaard Backlight uit Nu kan ik deze met de hand dan aan zetten, en indien gewenst langer of korter aan laten staan. Maar het lijkt mij voor de hand liggend dat ik als ik een apparaat aanzet, het backlight initeel ook aan is. Ik zet het apparaat aan om er iets mee te doen, en heb daar licht bij nodig. Dat vervolgens na een tijd Backlight vanzelf uitgaat snap ik. Is dit in te stellen ?
topzoekertje Geplaatst 31 augustus 2009 Geplaatst 31 augustus 2009 Hi, Nieuw op het forum en sinds heel kort in bezit van een E-Trex Vista Wat ik eigenlijk nog zoek/mis in het apparaat is een mogelijkheid om het volgende in te stellen: Zodra ik de GPS opstart, staat standaard Backlight uit Nu kan ik deze met de hand dan aan zetten, en indien gewenst langer of korter aan laten staan. Maar het lijkt mij voor de hand liggend dat ik als ik een apparaat aanzet, het backlight initeel ook aan is. Ik zet het apparaat aan om er iets mee te doen, en heb daar licht bij nodig. Dat vervolgens na een tijd Backlight vanzelf uitgaat snap ik. Is dit in te stellen ? Nee, dat moet je telkens opnieuw doen. Waarom weet ik ook niet, want het zou handig zijn als je je voorkeursinstelling vast zou kunnen zetten.
Daoth Geplaatst 31 augustus 2009 Auteur Geplaatst 31 augustus 2009 Nee, dat moet je telkens opnieuw doen. Waarom weet ik ook niet, want het zou handig zijn als je je voorkeursinstelling vast zou kunnen zetten. Thnxs, ben blij dat ik in ieder geval niet de enige ben die het nut van voorkeursinstelling inziet
Aanbevolen berichten