meelhopper Geplaatst 26 augustus 2009 Geplaatst 26 augustus 2009 Via stel in, reset, kun je wel je WP's tracks e.d. verwijderen maar ik krijg de routes niet uit mijn Oregon. Wie kan me helpen?? gr. Meelhopper
Xieje Geplaatst 26 augustus 2009 Geplaatst 26 augustus 2009 Het is me niet bekend welke Oregon je hebt en of dat wat uitmaakt. Ik bezit een Oregon 300 en daar zijn routes te verwijderen via de routeplanner. De kiest voor de te verwijderen route en dan verschijnt er een menu waarin ook de optie "wis route" staat.
meelhopper Geplaatst 27 augustus 2009 Auteur Geplaatst 27 augustus 2009 Het is me niet bekend welke Oregon je hebt en of dat wat uitmaakt. Ik bezit een Oregon 300 en daar zijn routes te verwijderen via de routeplanner. De kiest voor de te verwijderen route en dan verschijnt er een menu waarin ook de optie "wis route" staat. Ben ik ook achtergekoemn inmiddels. Bedankt. Maar alles tegelijk heb ik nog niet gevonden. Wel 1 voor 1 dus. gr,
mlsn1975 Geplaatst 27 augustus 2009 Geplaatst 27 augustus 2009 (bewerkt) Het is me niet bekend welke Oregon je hebt en of dat wat uitmaakt. Ik bezit een Oregon 300 en daar zijn routes te verwijderen via de routeplanner. De kiest voor de te verwijderen route en dan verschijnt er een menu waarin ook de optie "wis route" staat. Ben ik ook achtergekoemn inmiddels. Bedankt. Maar alles tegelijk heb ik nog niet gevonden. Wel 1 voor 1 dus. gr, Als het veel lijnen zijn zou ik een hard reset doen. Het enige wat je daarna moet instellen is: de tijd, de taal en het type battery. Profielen grids etc blijven gewoon op de gps staan. Ik had iets van honderd lijnen getekend (driehoeken) en overgezet naar mijn garmin colorado het een voor een verwijderen kost dan nogal veel tijd. 27 augustus 2009 bewerkt door mlsn1975
Aanbevolen berichten