Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi,

Ik zag al eerder een draadje over dit probleem staan maar daar ben ik ook al niet mee verder gekomen.

Ik heb dus een vista hcx, net een maandje oud. Vanmiddag deed deze het nog maar nu krijg ik totaal geen verbinding via usb.

Wat heb ik inmiddels gedaan....

zelfde en andere usb poort geprobeerd.

andere pc geprobeerd

hardware matig door windows laten zoeken.

Kabel is oke, andere apparaten doen het wel

Wanneer wij de driver software willen installeren..... versie 2.2.1 op het moment om te connecten vindt hij de vista niet.

Wie kan ons op weg helpen?

Groetjes,

diepenpj

Geplaatst
Ik zag al eerder een draadje over dit probleem staan maar daar ben ik ook al niet mee verder gekomen.

Welk draadje was dat? Sinds ik 3.20 op m'n eTrex Legend Cx heb proberen te installeren heb ik communicatie problemen via USB. Ik kan een keer per commputer gegevens uitwisselen met Mapsource en daarna wordt de GPS niet meer herkend.

USB Device Not Recognized

Is de melding.

Heeft iemand tips?

Tc

Geplaatst

Zojuist de drivers die ik van deze pagina gedownload heb geïnstalleerd op Windows 7, en geen enkele probleem ondervonden.

Mijn Etrex Vista HCx werd weer meteen herkend. (Inderdaad onder Windows 7)

Houd er even rekening mee dat je éérst de drivers installeert en pas daarna de Garmin aansluit. Anders kan het inderdaad zo maar zijn dat de installatie niet goed verloopt.

Als je al de drivers geïnstalleerd heb, zou je die eerst weer moeten verwijderen (kan in apparaatbeheer) en daarna opnieuw installeren in de juiste volgorde.

- drivers downloaden en installeren

- Garmin aanzetten en wachten tot laadscherm weg is

- Garmin op USB aansluiten en wachten tot Windows de drivers geïnstalleerd heeft

Zo zou het moeten werken.

Geplaatst
Sinds ik 3.20 op m'n eTrex Legend Cx heb proberen te installeren heb ik communicatie problemen via USB.

Oplosssing: Oudere firmware terugzetten. Helaas zijn wel alle instellingen verloren gegaan. Waaronder de totaal afgelegde afstand en de waypoints. Ik ben nu dus een aantal eindpunten van opgeloste mysteries en tussenpunten van afgebroken multies kwijt. :)

Tc

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...