Redhorses Geplaatst 21 augustus 2009 Geplaatst 21 augustus 2009 ik zend vanuit gsak caches naar mapcourse als ik die naar mijn garmin map 60csx zend komen ze in de map waypoints terecht maar ik wil ze graag ik de map geocache hebben als ik ze rechtstreeks van de geocache site naar de gps zend gebeurd dit nl ook heeft iemand hier een oplosing voor?
Cernunnos Geplaatst 21 augustus 2009 Geplaatst 21 augustus 2009 ik zend vanuit gsak caches naar mapcourseals ik die naar mijn garmin map 60csx zend komen ze in de map waypoints terecht maar ik wil ze graag ik de map geocache hebben als ik ze rechtstreeks van de geocache site naar de gps zend gebeurd dit nl ook heeft iemand hier een oplosing voor? In de map geocache kunnen alleen gpx files staan. Dus de oplossing is om gsak er een gpx file van aan te laten maken ipv de co. naar mapsource te sturen. grtzz
Redhorses Geplaatst 21 augustus 2009 Auteur Geplaatst 21 augustus 2009 ik zend vanuit gsak caches naar mapcourseals ik die naar mijn garmin map 60csx zend komen ze in de map waypoints terecht maar ik wil ze graag ik de map geocache hebben als ik ze rechtstreeks van de geocache site naar de gps zend gebeurd dit nl ook heeft iemand hier een oplosing voor? In de map geocache kunnen alleen gpx files staan. Dus de oplossing is om gsak er een gpx file van aan te laten maken ipv de co. naar mapsource te sturen. grtzz oké en hoe doe ik dit? gr
Aanbevolen berichten