TeamHarkel Geplaatst 13 augustus 2009 Geplaatst 13 augustus 2009 Als ik de tripgegevens wil resetten, dan reset het systeem alle parameters behalve de afstandsteller. Weet iemand hoe je de afstandssteller moet nullen??? De laatste firmware heb ik al gedownload.
Vasc0 Geplaatst 13 augustus 2009 Geplaatst 13 augustus 2009 Gewoon stel in>reset>reset tripgegevens, timers gem. enz.
averschuuren Geplaatst 13 augustus 2009 Geplaatst 13 augustus 2009 (bewerkt) naar aanleiding van dit draatje geprobeerd alles behalve de totale afstand gaat op nul maar totale afstand dus niet. AVerschuuren 13 augustus 2009 bewerkt door averschuuren
Team WECA Geplaatst 13 augustus 2009 Geplaatst 13 augustus 2009 Bij mij oregon550 gaat, zo lijkt het, ook mijn totaal afgelegde afstand op 0 bij reset tripgegevens. Ik heb nog nergens kunnen instellen dat ik een bepaalde teller van de trip-computer niet wil resetten. Ik krijg geen tussen-dialoog waarop ik de te resetten velden kan aanvinken, zoals dat bij de 60csx wel bij mij getoond wordt. In de tripteller zelf, staan dan alle velden (ook die bovenaan niet instelbaar zijn) op 0. De ooit tot op heden afgelegde kilometers wilde ik dus niet wissen. Maar hoe die in te stellen: i dont know. Team WECA jr
TeamHarkel Geplaatst 14 augustus 2009 Auteur Geplaatst 14 augustus 2009 Gewoon stel in>reset>reset tripgegevens, timers gem. enz. Prima optie en al vaak geprobeerd, het gaat er juist om dat ondanks het resetten, dus reset> resettripgegevns, timers gem. enz, dat dan toch de afstandteller niet op nul staat
TuuronTour Geplaatst 14 augustus 2009 Geplaatst 14 augustus 2009 (bewerkt) Het veld Kilometerteller voor trip wordt wel op nul gezet, Afstandteller inderdaad niet. Je zou het kunnen vergelijken met de twee tellers in je auto Zoek maar eens in je Oregon op of je dit veld kunt opzoeken voor weergave op het scherm. De naamgeving is iig wel onduidelijk, "Afstandteller" had beter "Kilometerteller totaal" kunnen zijn 14 augustus 2009 bewerkt door TuuronTour
Aanbevolen berichten