lieske Geplaatst 12 augustus 2009 Geplaatst 12 augustus 2009 Hoi Allemaal Sinds gisteren ben ik een premium member, omdat ik het een voordeel vond de gegevens van een cache in mijn gps te laden. (gps= garmin oregon 300). Het laden lukt, maar ik krijg het binnen als een soort html-bestand (? ofzo). Het houdt in dat ik foto's niet kan binnen halen en er gigantisch veel extra tekens tussen de tekst staat (op plaats van de foto). Hoe kan ik dit voorblijven? Kan ik ook de tekst incl. foto's op mijn gps zetten, zodat ik geen papier meer nodig heb? ik ben overigens nog maar een beginner. Heb mijn GPS sinds july, maar kan niet meer zonder. Ik hoop dat iemand me kan helpen. groetjes Lieske
team_heidehippers Geplaatst 14 augustus 2009 Geplaatst 14 augustus 2009 Volgens mij kan de Cache beschrijving geen foto's bevatten alleen tekst. Foto's kun je wel apart op de Oregon plaatsen. Als de mogelijkheid er wel is dan zou ik ook wel erg benieuwd zijn hoe je de cachebeschrijving opgemaakt met foto's kunt laden.
vogelen Geplaatst 14 augustus 2009 Geplaatst 14 augustus 2009 (bewerkt) gewoon het bestand boven in de cach downloaden (GPX eXchange file) en dan in de map van de garmin plaatsen (Gpx map) dan krijg je de tekst er goed in foto’s zal niet lukken. (met sent to gps gaat het fout) 14 augustus 2009 bewerkt door vogelen
lieske Geplaatst 14 augustus 2009 Auteur Geplaatst 14 augustus 2009 GSAK? Bedankt Mr. Atari. Ik ga gelijk kijken of ik binnen GSAK, behalve het selecteren en loskoppelen van de wp, het bestand netter in mijn gps kan krijgen. Dat scheelt mij papier.
Aanbevolen berichten