Midjoke Geplaatst 7 augustus 2009 Share Geplaatst 7 augustus 2009 hallo, op 7 september 2009 zal de landbouwvelden in Sevenum serie gearchiveerd worden. Tot die tijd heeft nog iedereen de mogelijkheid om deze serie te (be)zoeken. Bedankt voor al jullie mooie logjes. groetjes, Annette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
urban vlo Geplaatst 7 augustus 2009 Share Geplaatst 7 augustus 2009 Ook wij hebben deze serie gelopen. Heel erg jammer dat deze het archief in gaat. Wij hebben er heel erg van genoten. Groet, Marcel en Rianne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivo-tje Geplaatst 7 augustus 2009 Share Geplaatst 7 augustus 2009 (bewerkt) Mag ik vragen waarom hij het archief in gaat? Ik ken de serie niet, en hij ligt voor mij ook nogal op afstand, dus zal hem niet snel gaan doen voor hij weggaat. 7 augustus 2009 bewerkt door Ivo-tje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Foxy Geplaatst 7 augustus 2009 Share Geplaatst 7 augustus 2009 Nou zeg! Dit vinden we nu jammer. We hebben genoten van de serie. groetjes Team Foxy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Midjoke Geplaatst 16 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2009 hoi ik denk, dat ik misschien twee nieuwe multis maak. Ik heb nu nog 19 actieve caches, misschien gaan indianentent en totempaal ook in het archief. Veel mensen hadden helaas ook geen begrijp dat ik veel caches door micros vervangen heb ivm de cacherips hier in de buurt. Dat vond ik ook niet leuk (en de micros trouwens ook niet, ik hou van grotere caches ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden