zoekzoek Geplaatst 6 augustus 2009 Geplaatst 6 augustus 2009 (bewerkt) Bepaalde toestellen kunnen maar een bepaalde hoeveelheid kaartdelen aan. Ik loop over het limiet heen van het aantal kaartdelen voor mijn gps 60csx. Is het mogelijk om meerdere kaartdelen samen te voegen tot een kaartdeel? Neem aan dat je dan van bv. 4 img files 1 moet maken. Of zitten er al meerdere kaartdelen in een img file? En dat je de overzichtskaart ook aan moet passen. Maar kan dat? 7 augustus 2009 bewerkt door zoekzoek
0 Crankyhenkie Geplaatst 7 augustus 2009 Geplaatst 7 augustus 2009 Ik snap niet precies wat je bedoelt maar je kunt in Mapsource de gewenste kaartdelen selecteren. Ze worden dan licht rood/rose. Links onderin kun je zien hoeveel mb ze in beslag nemen. Zorg dat ze het beschikbare geheugen van de gps niet overschrijden. Koppel je gps aan de pc en stuur de kaarten er naar toe. Dat is alles. Je kunt dit ook met combinaties doen. Bijvoorbeeld stukjes wegenkaart en stukjes Topo kaart. Op de gps moet je dan selecteren welke kaart je wil gebruiken.
0 Team Noorderlingen Geplaatst 7 augustus 2009 Geplaatst 7 augustus 2009 Ik snap niet precies wat je bedoelt maar je kunt in Mapsource de gewenste kaartdelen selecteren. Ze worden dan licht rood/rose. Links onderin kun je zien hoeveel mb ze in beslag nemen. Zorg dat ze het beschikbare geheugen van de gps niet overschrijden. Koppel je gps aan de pc en stuur de kaarten er naar toe. Dat is alles. Je kunt dit ook met combinaties doen. Bijvoorbeeld stukjes wegenkaart en stukjes Topo kaart. Op de gps moet je dan selecteren welke kaart je wil gebruiken. Ik heb de oplossing niet, maar snap de vraagstelling wel. Hierbij een verduidelijking. Naast 'het aantal MB's' heeft de GPSr ook een beperking op het aantal tegels dat je mag selecteren en overzenden. Iets in de buurt van de 1000 ofzo. Als je een hele hoop kleine tegels hebt, zou het dus zo kunnen zijn dat je niet het maximum aan MB's bereikt, maar wel het maximum aan tegels. De vraagstelling is dus: "Hoe kan ik meerdere tegels combineren" zodat de maximum tegel limiet van de GPSr wordt omzeild. Ikzelf ben trouwens nog nooit tegen deze beperking opgelopen. Maar goed, ik gebruik ook maar een 2Gb kaartje en moest met de oude firmware onder de maximum 1800Gb (oid) blijven. Met de recente firmware upgrade van mijn Vista Hcx zou ik ook 'meer Gb's' erop kunnen pompen en dus sneller dit probleem tegen kunnen komen.
0 zoekzoek Geplaatst 13 augustus 2009 Auteur Geplaatst 13 augustus 2009 Bedankt voor jullie input. heeft met de vele topo tegeltjes van spanje te maken en de grote afstanden per dag die er af gelegt worden ( motorisch) +CN het zal dus wel meerdere micro sd kaartjes worden. en omsteken. dan zullen de te rijden track goed moeten worden verdeelt over de micro sd kaartjes.
Vraag
zoekzoek
Bepaalde toestellen kunnen maar een bepaalde hoeveelheid kaartdelen aan.
Ik loop over het limiet heen van het aantal kaartdelen voor mijn gps 60csx.
Is het mogelijk om meerdere kaartdelen samen te voegen tot een kaartdeel?
Neem aan dat je dan van bv. 4 img files 1 moet maken.
Of zitten er al meerdere kaartdelen in een img file?
En dat je de overzichtskaart ook aan moet passen.
Maar kan dat?
bewerkt door zoekzoek3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten