Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb het gevoel dat ik er al een hele tijd langs heen kijk, maar als ik via het forum en de zoekfunctie alles lees over hoe de pagina eruit moet zien, waar de cach aan moet voldoen en wat wel en niet mag....weet ik nog steeds niet hoe ik bezig kan gaan met al die HTML codes..

Dus wie kan mij vertellen waar ik dat kan vinden?? Waar start je met het aanmaken van een cachepagina???

Itt de cach uitdenken, plekje vinden etc is het programmeren van een internetsite voor mij de echte uitdaging :blink: ....Dus ik hoop dat iemand mij zinvolle info kan geven zodat ik me ook hier in kan gaan verdiepen.

Dank alvast!! ;)

groetjes

Durgadiana

Geplaatst

Heb je ook al gekeken op de site van geocaching.com?

Daar staat links een tab met "hide&seek a cache"

Klik daarop en je komt in een nieuws scherm. Op de nieuwe pagina zie je een blauw kader met als titel : "Hide a cache..."

In dit kader zie je onderlijnd Online form

Klik daarop en je bent op de juiste plek. Nu kun je gaan stoeien met het maken van een leuke pagina.

Succes ermee!

Geplaatst

Je kunt een cachepagina in principe zonder html maken, wil je toch met html aan de slag (dan kun je wat meer zoals teksten vet maken of een kleurtje geven, plaatjes invoegen) dan zou je misschien met www.handleidinghtml.nl al een heel eind kunnen komen ;)

Geplaatst (bewerkt)

Bovendien: je mág HTML in je pagina gebruiken, maar dat is geen vereiste. Wel is het zo dat je je cachepagina met behulp van HTML-code beter/overzichtelijker kunt indelen en kunt opleuken met plaatjes en foto's en dergelijke.

Op deze pagina vind je een overzicht van de codes die je op je cache-pagina mag gebruiken.

bewerkt door Peetee
Geplaatst

En dat zijn dus de betere antwoorden!! ;)

Mijn dank hiervoor...Ik kan weer verder!

Groetjes, Durgadiana

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...