Spring naar bijdragen

GC.com forums


GeoGerard

Aanbevolen berichten

Nog even wachten...

 

 

11/16 10:34am PST

Huzzah! The new forums are installed, connected, and running smoothly. Now the fun begins.

 

 

The toughest part ahead of us is rebuilding the new forums to look like the old ones. We need to re-add moderators, create each topic area, and set them with the same permissions as they were before. Fortunately the new forums allow you to copy your settings from one category to another, so that should lessen the load. In the meantime we are running a smaller board on the software and members are hammering on it, trying to find any issues that we didn't notice. However, we're very satisfied and hope to get this running again next week.

 

 

11/14 2:55pm PST

The forum server has arrived! We're starting to install the software immediately and will try to get the new machine into production over the weekend. Switching to the new in-house hardware we will recoup the cost of moving off InfoPop in less than 4 months.

 

 

Your subscription dollars at work:

 

 

HP Proliant DL360 rack mount server (1U)

2.8Ghz Xeon Dual Processor

2 Gigs of Memory

2 mirrored 36 gig Ultra 320 SCSI drives

 

 

As testing goes, we're now satisfied with the linking between the forum software and the geocaching.com accounts. In addition, Elias has been successfully exporting the data from the old forums into the new forums. Not only do the exports look almost exactly like the original, but each user will own their own posts again, along with statistics. However, initially we plan to launch the new forum software first, then add the old forum posts. This will not matter either way, and our motivation is to get the forums up first and “ask questions later.”

 

Zo'n computer wil ik ook wel !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En heden is het wachten dan voorbij. De zaak is weer op het net. :angry:

Wel nu eerst benaderen via de hoofdpage van www.geocaching.com en dan klikken op 'discuss geocaching'. :angry:

Het worden drukke tijden voor het stel forumwatchers die graag bevestigd gaan zien waarvoor ze al waarschuwden: censuur en geschiedenisvervalsing zijn het eigenlijke geheime doel van deze omzet-operatie. :ph34r:

Je naam en inlog komt nu vanaf gc.com. Er staan aanwijzingen voor het geval dat de twee namen bij jouw vroeger anders waren.

Zo is op het forum de bekende 'Jeremy (Admin)' nu geworden 'iryshe ( Lackey Prime )'

Ook is er last met namen waar gebruikers 'rare' tekens in hebben gezet zoals *?@^ Of dit ook zo is voor umlauts en Zweedse letters, ik weet het niet.

Gasten krijgen minder data getransporteerd naar ze toe: geen avatars en geen ondertekeningen (die ook in de USA de neiging hebben 'groot' te worden en vol pictures te geraken).

Ben je op het forum, ga dan eerst even lezen in "New Forums Live, What a long strange trip it's been."

 

Yippee Yeeeeeehh :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En laat ik even over eigen ervaringen berichten.

De zaak ziet er vreemd bekend uit. De klik-knoppen, het lettertype, de page-indeling enz. Hoe zou dat nauw toch komen? (retorische vraag)

Ik kon onder mijn oude naam en password inloggen op het forum. En zag nu ook de avatars en ondertekeningen van de berichten.

Ik heb geen avatar aldaar (moet toch wel gauw eens overbrengen) maar wel iets dat ik niet zo gauw bij andere mensen zie staan:

 

Prof. Y. Lupardi

Tadpole

Posts: 9

Joined: 28-July 01

Warn: (0%) [.....]

 

Dat laatste[...] zijn een paar blokjes die een 'thermometer' maken zoals dat in de vaktaal heet. Een doorklik op mijn 0 levert op de tekst:

Prof. Y. Lupardi

Saved warn logs: Prof. Y. Lupardi

Warned by Notes

There are no saved notes for this member

 

Ben ik nu wel of niet gewaarschuwd door Mr. Note? :thumbdown:

Ik weet van niks maar dat ze mij alvast zo'n Warning Thermometer hebben toegestopt geeft wel aan dat ze kennelijk het nodige van mij verwachten. :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...