Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik wil graag weten wat de beste instellingen zijn voor de Garmin 60CSx.

Welke kaarten worden er het meest gebruikt en bevallen het beste ? (voor fiets en wandelen)

Aangezien de standaard map niet echt bevalt, wil ik een goede aanschaffen.

Alvast erg bedankt voor de hulp.

Groet,

Ferry

Geplaatst

Zo je hebt een apparaat gekocht zonder kaart (als je een GPSr koopt in een echte winkel krijg je meestal standaard een dure kaart geadviseerd).

Magoed er zijn ook gratis alternatieven voor kaart materiaal. Met in principe recenter kaartmateriaal dan de bekende kaarten.

Op http://garmin.na1400.info/routable.php kun je zo'n kaart downloaden en proberen.

Succes!

Geplaatst
Zo je hebt een apparaat gekocht zonder kaart (als je een GPSr koopt in een echte winkel krijg je meestal standaard een dure kaart geadviseerd).

Magoed er zijn ook gratis alternatieven voor kaart materiaal. Met in principe recenter kaartmateriaal dan de bekende kaarten.

Op http://garmin.na1400.info/routable.php kun je zo'n kaart downloaden en proberen.

Succes!

het apparaat komt bij een webshop vandaan, standaard staat er de "International Marine Point Basemap" op.

Ik heb bewust gekozen er nog geen kaart bij te kopen, daar ik eerst wilde weten welke voor mij het meest geschikt is.

Zojuist online de Onroute wandel en fietskaarten besteld.

Voor weg navigatie gebruik ik iGo8 op de HTC Touch Diamond 2, welke mij prima bevalt.

Geplaatst
Voor weg navigatie gebruik ik iGo8 op de HTC Touch Diamond 2, welke mij prima bevalt.

Er is ook een goed TomTom navigatie voor je HTC verkrijgbaar, allen niet bij TomTom ;-)

Geplaatst

Er is ook een goed TomTom navigatie voor je HTC verkrijgbaar, allen niet bij TomTom ;-)

Klopt, TomTom heb ik er ook op :beerchug:

Alleen bevalt deze mij minder.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...