Wandelaar Geplaatst 9 november 2003 Share Geplaatst 9 november 2003 normaal haal ik het loc bestand voor cashemaps van de webpagena af onder de kaart van Nederland maar daar kan ik het niet vinden Waar kan ik het nu vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 11 november 2003 Share Geplaatst 11 november 2003 Waar kan ik het nu vinden Bij de oude manier van cache kaarten maken waren de loc bestanden een "handig bijproduct". Bij de nieuwe manier van cache kaarten genereren is dit "bijproduct" er niet. Als ik klaar ben met de activiteiten voor de travelbug race zal ik zorgen dat ze weer beschikbaar komen. Nog even geduld dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigBird Geplaatst 18 november 2003 Share Geplaatst 18 november 2003 Of wordt premium member van GC.com. Dan kan je elke dag (als je wilt) een verse loc (of GPX) toegemailt krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 18 november 2003 Share Geplaatst 18 november 2003 Nog even geduld dus. Ik zal kijken of ik ze komend weekend even kan maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden