de spetters Geplaatst 18 juni 2009 Geplaatst 18 juni 2009 Er is een topic: Navigeren met TomTom naar een cache-coördinaat, Cache als een POI op het scherm te zien. Weet iemand of dit ook mogelijk is met Route66? Ik hoor het graag van jullie! de spetters.
Melusine Geplaatst 19 juni 2009 Geplaatst 19 juni 2009 Er is een topic: Navigeren met TomTom naar een cache-coördinaat, Cache als een POI op het scherm te zien. Weet iemand of dit ook mogelijk is met Route66? Ik hoor het graag van jullie! de spetters. Ja, is mogelijk. Ik doe het bijvoorbeeld met GateCacher i.c.m. Route66 Versie 7 (heb ik toevallig zelf een tijdje gebruikt en dus ingebouwd). Wellicht dat er ook POI omzetters zijn, maar ik kan je uiteraard GateCacher van harte aanbevelen
de spetters Geplaatst 19 juni 2009 Auteur Geplaatst 19 juni 2009 Er is een topic: Navigeren met TomTom naar een cache-coördinaat, Cache als een POI op het scherm te zien. Weet iemand of dit ook mogelijk is met Route66? Ik hoor het graag van jullie! de spetters. Ja, is mogelijk. Ik doe het bijvoorbeeld met GateCacher i.c.m. Route66 Versie 7 (heb ik toevallig zelf een tijdje gebruikt en dus ingebouwd). Wellicht dat er ook POI omzetters zijn, maar ik kan je uiteraard GateCacher van harte aanbevelen Dank je voor de tip! Helaas werkt nu weer even mijn route66 niet. Mijn touch pro 2 moet een software update krijgen omdat ze momenteel niet goed omgaan met het een of andere interne geheugen. Maar googlen op Gatecacher geeft voorlopig alvast wat leesvoer. Nogmaals bedankt! groetjes, de spetters.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden