mlvdburg Geplaatst 18 juni 2009 Geplaatst 18 juni 2009 Zelf plan ik een route op een logische volgorde. Hierbij komt geen tool te pas. Toch heb ik vaak een goede route, alleen je bent er een avondje mee zoet
Crankyhenkie Geplaatst 18 juni 2009 Geplaatst 18 juni 2009 Zet de waypoints in Mapsource. Zet de betreffende waypoints in een blok. Ga naar Bewerken>Nieuwe route met geselecteerde waypoints. Wijzig eventueel de volgorde en klik op OK. Voila!
petervw Geplaatst 18 juni 2009 Auteur Geplaatst 18 juni 2009 Waarom willen we dit soort dingen toch altijd door een tool laten doen?Ik vind het een uitdaging om die meest optimale route zelf te bepalen, gewoon door gebruik van het GBV (lees: gezonde boeren verstand). Soms is het wel eens handig als je eff geen zin hebt om wat voor te bereiden..
Mars Express Geplaatst 18 juni 2009 Geplaatst 18 juni 2009 Soms is het wel eens handig als je eff geen zin hebt om wat voor te bereiden.. nog wat aan de antwoorden op je vraag gehad?
petervw Geplaatst 19 juni 2009 Auteur Geplaatst 19 juni 2009 Soms is het wel eens handig als je eff geen zin hebt om wat voor te bereiden.. nog wat aan de antwoorden op je vraag gehad? Ja hoor, My GME (zo heet die kaart macro toch?) is echt super handig dus die blijf ik gebruiken. De rest ga ik morgen nog even testen. Groetjes, peter
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden