Wilxlii Carrotte Geplaatst 7 november 2003 Share Geplaatst 7 november 2003 Een paar maanden geleden heb ik mijn geocache naam veranderd van williii in Williii Carrotte. Die nieuwe naam zou ik ook graag hier op het forum gebruiken, maar ik zie geen kans mijn naam aan te passen. Kan het niet? Mag het niet? Is er een truc? Of ben ik gewoon kippig? HELP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 7 november 2003 Share Geplaatst 7 november 2003 Hihihi je bent niet kippig, het kan gewoon niet. *edit* kan dus wel *edit* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 8 november 2003 Share Geplaatst 8 november 2003 Dit kan wel en is helemaal geen probleem. Ook ik heb een paar dagen geleden mijn naam laten veanderen. Kijk maar op: http://forum.geocaching.nl/index.php?a...=ST&f=14&t=1396 Groetjes Jurgen & Co Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 8 november 2003 Auteur Share Geplaatst 8 november 2003 Dank voor de reacties. Ik heb het intussen aan Geoman gevraagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 8 november 2003 Share Geplaatst 8 november 2003 Is geregeld. Alleen wijzigings aanvragen gepost vanaf het forum (PM) óf aanvragen vanaf het emailadres waaronder je ooit geregistreerd bent neem ik in behandeling. Dit om misbruik of grappenmakerij te voorkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden