Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Ik vind dit wel een goed/leuk idee zon open source kaart, is de kaart al een beetje bij de "tijd" ?

...

Het Nederlandse deel van OpenStreetMap heeft een import gehad van AND 1,5 jaar geleden. Die heeft een 6 jaar oude kaart van Nederland geschonken.

Voor routering is dit goed genoeg, hooguit dat er hier en daar een rotonde vinex wijkje mist.

De duitsers zijn behoorlijk goed bezig met OSM.

In andere landen kan het hier en daar wel een 'white canvas' zijn. Daar kun je dan weer fijn achter het pijltje aanlopen. En als je dan thuis bent en je cache gelogd hebt kun je nog eventjes het gewandelde paadje intekenen op de kaart zodat iedereen er straks wat aan heeft.

Geplaatst
Ik vind dit wel een goed/leuk idee zon open source kaart, is de kaart al een beetje bij de "tijd" ?

...

Het Nederlandse deel van OpenStreetMap heeft een import gehad van AND 1,5 jaar geleden. Die heeft een 6 jaar oude kaart van Nederland geschonken.

Voor routering is dit goed genoeg, hooguit dat er hier en daar een rotonde vinex wijkje mist.

De duitsers zijn behoorlijk goed bezig met OSM.

In andere landen kan het hier en daar wel een 'white canvas' zijn. Daar kun je dan weer fijn achter het pijltje aanlopen. En als je dan thuis bent en je cache gelogd hebt kun je nog eventjes het gewandelde paadje intekenen op de kaart zodat iedereen er straks wat aan heeft.

Ik heb ondertussen de OSM gedownd en een GPSmap60cx 2ehands gekocht waar City Navigator NT Europe bij zat, als ik deze kaart zo bekijk ten opzichte van de standaard Gps60 kaart dan is dit een hele verbetering,

Eerst maar even een 2 gig geheugenchip halen zodat de OSM er bij op kan, trouwens als je de gps60 bezit loop je alleen maar op het pijltje daar de kaart veel te grof is,

Grtx,

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...