Spring naar bijdragen

garmin streetpilot 3 vs streetpilot 2610


Gast Tim

Aanbevolen berichten

Ik zoek voor mijn werk een draagbare gps te kopen die ik zowel in de camionette van het werk of in mijn persoonlijke wagen kan gebruiken. Nu is de simpele vraag welk toestel is het beste??

 

Ik vermoed dat de streetpilot 3 zijn diensten al bewezen heeft en de 2610 is nog een relatief nieuw toestel (maar waarschijnlijk sneller en meer geheugen plus nog een paar extras), dus dat maakt de keus er niet makkelijker op.

 

Graag had ik geweten of er iemand ervaringen heeft met beide toestellen of met een van deze

 

PS als je er een te koop hebt of weet staan mag je ook altijd reageren hoor :yes:

 

grtz timme

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
ReizenReizen

Als je hem alleen maar in een vervoermiddel wilt gebruiken dan maakt het niet zoveel uit. misschien is de nieuwste dan wel de beste omdat hij aan de laatste eisen voldoet. Ik heb daar nog geen ervaring mee.

Maar wil je hem ook buiten de auto (bijvoorbeeld voor Geocachen) gebruiken dan koop de GPS3 omdat die andere werkt met een afstandsbediening voor een aantal functies in plaats van knopjes op de GPS. Er schijnen nog een paar functies op te zitten die niet zo handig zijn als je hem buiten een vervoermiddel wilt gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...