Spring naar bijdragen

Datakabel Garmin - origineel of home-made?


Flapper

Aanbevolen berichten

Natuurlijk heb je na aanschaf van een GPS een datakabel nodig als je hem wilt gebruiken met je PC.

Moet ik nu gewoon een boel geld neertellen voor een "originele" kabel of zijn er adressen die ook kabels voor minder verkopen..

 

Voor mij is zelf knutselen, sites genoeg met bouwplannen, niet een optie omdat ik dat gewoon niet kan..

 

Ik hoop dat jullie je ervaringen met mij, en mischien wel anderen, willen delen..

 

 

Flapper ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb een datakabel gemaakt voor mijn garmin eTrex Legend, met een pfranc connector. Daarvoor heb ik de kabel van een oude seriele muis gebruikt. Je hoeft niet te solderen, maar het is wel een gepriegel van de eerste orde.  ???

 

Hope this helps...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk heb ik er zeer binnenkort 1 over! Ik heb namelijk een nieuwe GPS besteld (eTrex Legend) en daar zit er 1 bij.

M'n eTrex is trouwens ook te koop! (Euro, die gele)

Doe maar een serieus bod :hehe:

 

Ralph

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neej... Ik ben uitzendtechnicus bji het NOB, ik zorg er voor dat alle programma's op de juiste manier de ether in wordt geschoten, bij een paar commerciele zenders (TMF, V8, Fox kids) (nu zit ik bij TMF)

 

Dus als je thuis geen beeld meer hebt dan heb ik het meestal erg druk...  :hehe:

 

Groetjes!

 

Ralph

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...