Flapper Geplaatst 17 februari 2002 Geplaatst 17 februari 2002 Natuurlijk heb je na aanschaf van een GPS een datakabel nodig als je hem wilt gebruiken met je PC. Moet ik nu gewoon een boel geld neertellen voor een "originele" kabel of zijn er adressen die ook kabels voor minder verkopen.. Voor mij is zelf knutselen, sites genoeg met bouwplannen, niet een optie omdat ik dat gewoon niet kan.. Ik hoop dat jullie je ervaringen met mij, en mischien wel anderen, willen delen.. Flapper ???
Gast chainsaw Geplaatst 18 februari 2002 Geplaatst 18 februari 2002 Ik heb een datakabel gemaakt voor mijn garmin eTrex Legend, met een pfranc connector. Daarvoor heb ik de kabel van een oude seriele muis gebruikt. Je hoeft niet te solderen, maar het is wel een gepriegel van de eerste orde. ??? Hope this helps...
Gast 77-1011013881 Geplaatst 18 februari 2002 Geplaatst 18 februari 2002 hehehehe chainsaw hij wilde hem juist [b:post_uid0]niet[/b:post_uid0] zelf maken..
Flapper Geplaatst 18 februari 2002 Auteur Geplaatst 18 februari 2002 Voor welke GPS? Tja , waarschijnlijk een 12 maar het zou ook zo maar een etrex kunnen worden ??? ??? ??? ??? ??? Ik hoop volgende week een eigen GPS te hebben
brazil Geplaatst 18 februari 2002 Geplaatst 18 februari 2002 Er zijn verschillende adressen op internet waar ze goedkoop kabels verkopen oa.: kabel maar ook nederlandse site's
Ralph Geplaatst 20 februari 2002 Geplaatst 20 februari 2002 Waarschijnlijk heb ik er zeer binnenkort 1 over! Ik heb namelijk een nieuwe GPS besteld (eTrex Legend) en daar zit er 1 bij. M'n eTrex is trouwens ook te koop! (Euro, die gele) Doe maar een serieus bod :hehe: Ralph
Flapper Geplaatst 20 februari 2002 Auteur Geplaatst 20 februari 2002 04:45 ?? :sleeping: :sleeping: In bed geplast? Ik mag graag `s nachts surfen maar je kunt overdrijven (bikkel) :hehe:
Flapper Geplaatst 20 februari 2002 Auteur Geplaatst 20 februari 2002 grapje hoor !! (Ik wil graag je eTrex kopen dus nu niet boos worden )
Ralph Geplaatst 20 februari 2002 Geplaatst 20 februari 2002 Hahaha, ik werk even 3 keer 's nachts deze week :sleeping: Anders is er bij jullie thuis niks meer op de buis te zien... :hehe: Dus ik mag tot 6.15 opbljiven :sleeping: Groetjes! Ralph
Ralph Geplaatst 21 februari 2002 Geplaatst 21 februari 2002 Neej... Ik ben uitzendtechnicus bji het NOB, ik zorg er voor dat alle programma's op de juiste manier de ether in wordt geschoten, bij een paar commerciele zenders (TMF, V8, Fox kids) (nu zit ik bij TMF) Dus als je thuis geen beeld meer hebt dan heb ik het meestal erg druk... :hehe: Groetjes! Ralph
Flapper Geplaatst 21 februari 2002 Auteur Geplaatst 21 februari 2002 Dan weet ik wie ik moet bellen als het beeld weer zwart is....
bert612 Geplaatst 21 februari 2002 Geplaatst 21 februari 2002 Hier staan adressen van datakabel leveranciers. En nog veel meer handige info overigens: http://www.firstwaypoint.com/ Bert
Mumzle Geplaatst 22 februari 2002 Geplaatst 22 februari 2002 Bert, werelds !!!! Vreselijk goede site. Mumzle
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden