mlsn1975 Geplaatst 29 mei 2009 Geplaatst 29 mei 2009 Wil ik mijn gps (colorado) helemaal leeg maken dan ben ik nogal veel tijd kwijt. Ik vraag me af hoe jullie dit doen. De workflow/procedure verloopt als volgt: Via de pc verwijder ik eerst alle gpx bestanden, (waypoints, tracks, gearchiveerde tracks), screenshots en het txt documentje met geocache visits, wherigo en foto bestanden indien van toepassing. Vervolgens ben ik nog een tijdje bezig om alles te verwijderen via de gps: tracks, routes (handmatig, elke route apart) waypoints, recent finds en tot slot zet ik de tripcomputer nog op nul. Alle opties om deze dingen te verwijderen, of het geheugen leeg te maken bevinden zich onder een ander menu. Hoe doen jullie dit???? Mogelijk ben ik nog wel een paar dingen vergeten in het lijstje.
Peetee Geplaatst 29 mei 2009 Geplaatst 29 mei 2009 Ik heb zelf geen Colorado, maar ik heb even ge-Google-d op "Master reset garmin colorado" en toen vond ik deze pagina. Zo'n Master Reset gaat vast sneller als alles één voor één weghalen.
mlsn1975 Geplaatst 30 mei 2009 Auteur Geplaatst 30 mei 2009 Ik heb zelf geen Colorado, maar ik heb even ge-Google-d op "Master reset garmin colorado" en toen vond ik deze pagina. Zo'n Master Reset gaat vast sneller als alles één voor één weghalen. Toch maar eens effe gedaan (de softreset), had al meteen spijt toen ik de knopjes inhield - dacht even dat ik alle profielen: RD, UTM, Lambert 72, Navigator etc zou kwijtraken, die heb ik gelukkig nog. Wat er nu allemaal weggehaald is weet ik niet, ik had al eerder op de avond alles handmatig er uit gehaald. Zal eens morgen kijken wat er allemaal weggehaald wordt - het enige nadeel is dat je de taal en de tijdzone moet instellen maar dat kost niet zoveel tijd alles alle routes er uit halen (je moet maar een driehoek met allerlei wiskundige lijnen erin hebben getekend)
Aanbevolen berichten