jannevanhecke Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Ik ga vandaag mijn eerste multi doen op deze prachtige dag. maar er is nog 1 iets die ik niet begrijp. De cache legger heeft het een aantal keer over een TAG die ik moet zoeken. Kan me iemand zeggen wat dit is? Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Venniper Cache-zoekers Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Een tag is een metalen plaatje dat bevestigd is bij een way-point en een aanwijzing bevat. Hier een begrippenlijst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Succes met je eerste multi! Welke gaat het worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannevanhecke Geplaatst 22 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 22 mei 2009 Succes met je eerste multi! Welke gaat het worden? het is stanleys route geworden waar we toch wel wat problemen mee hadden. De volgende dag (gisteren dus) 2 mooiere multis gedaan: het geheim van brugge en gruges with love. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden