Mars Express Geplaatst 18 mei 2009 Geplaatst 18 mei 2009 Dat klopt.. Maar in de Matrix bij Garmin zelf wordt nog steeds 850MB aangegeven voor alle modellen... Bij Garmin hebben ze er geen verstand van ;-)
Kruimeldief Geplaatst 18 mei 2009 Geplaatst 18 mei 2009 Zucht Wil de enige echte juiste geheugenmodule nu opstaan? Ik wacht wel tot er een 360 gieg schijf in zit, ermee kan bellen en de verwarming ermee aan kan zetten. Bedenk me net, geheel offtopic, dat ik binnenkort de hond trackable ga maken door hem een GSM/GPS aan de riem te knopen. live via trackr.nl Ik wil wel eens weten hoeveel meter hij meer aflegt als ik tijdens de wandeling. Maar het blijft een mooi onduidelijk geklooi met de apparaten. Kale memory moet ik weten. Hoeveel Mb aan kaartdelen kan ik er nog inpompen. Hoeveel memory er in zijn geheel in zit heb je niets aan. Werkbare/bruikbare geheugen is voor de gebruiker toch het belangrijkst?
Remunj Geplaatst 18 mei 2009 Geplaatst 18 mei 2009 Onderstaande site staat toch echt 4Gb http://www.gpsmagazine.com/2008/08/garmin_...400t_review.php Wat de echte waarheid is?? Geloof me: 4GB... Want ik heb er zelf één.. Weet ik, ikke ook.
gps_floris Geplaatst 19 mei 2009 Auteur Geplaatst 19 mei 2009 (bewerkt) Maar het blijft een mooi onduidelijk geklooi met de apparaten. Kale memory moet ik weten. Hoeveel Mb aan kaartdelen kan ik er nog inpompen. Hoeveel memory er in zijn geheel in zit heb je niets aan. Werkbare/bruikbare geheugen is voor de gebruiker toch het belangrijkst? Bij deze dan, voor de 400t blijft er 1,45 GB over voor gebruik als je m uit de doos haalt 19 mei 2009 bewerkt door gps_floris
Aanbevolen berichten