Spring naar bijdragen

Caches Van Bepaalde User Eruit Filteren?


Mingy

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Volgens mij kan dat niet

 

je kunt ze wel uit de .com kaart halen door elke cache van die persoon op ignore listing te zetten :)

 

Maar waarom wil je ze eruit hebben? zijn ze zo slecht? of moeilijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

 

Ik zou graag caches van een niet met name te noemen gebruiker uit de topokaart hier op GC.NL willen filteren, is dat mogelijk?

 

Alvorens dank,

 

Gewoon gaan vinden dan kan je ze loggen als found en dan zijn ze ook weg :blush::):thumbup:

 

Groetjes Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij kan dat niet

 

je kunt ze wel uit de .com kaart halen door elke cache van die persoon op ignore listing te zetten :P

 

Maar waarom wil je ze eruit hebben? zijn ze zo slecht? of moeilijk?

 

.com kaat, com kaart , en daarna ignore listing, ok, moet je daar superlid (betalende)van zijn om dit te kunnen doen?

heb nog niet gekeken daar, ben wel gewoon lid,

 

Slecht durf ik niet zeggen maar het wordt aardig blauw om me heen door alle oppikkers, gaat de lol er een beetje af, daar komt bij dat ik de omgeving redelijk had opgeruimd, nu kan ik wel weer overnieuw beginnen, misschien dat ik het spelletje ook niet helemaal begrijp hoor? ;):D

Met voetballen doen ze er ook van alles aan om de bal te krijgen en als ze hem hebben dan danne eh, schoppen ze hem weer weg? :lol:

 

Grtx,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

 

Ik zou graag caches van een niet met name te noemen gebruiker uit de topokaart hier op GC.NL willen filteren, is dat mogelijk?

 

Alvorens dank,

 

Gewoon gaan vinden dan kan je ze loggen als found en dan zijn ze ook weg ;):):thumbup:

 

Groetjes Keske27

 

mmh, ik wil niet denegrerend over komen Keske27 maar jij lijkt me een Belg? :rolleyes:

m'n planning met het uitfilteren is eigenlijk om ze niet op het kaartje te laten zien zodat ik ze ook niet doe, de achterliggende gedachte is om ze dus niet te doen, :huh:

In m'n omgeving was e.e.a al redelijk opgeruimt, om nu weer helemaal van voor aan te gaan beginnen heb ik niet zoveel "zin" in, maar toch bedankt voor je reactie,

Ooops, teveel smiley's gebruikt, hoop dat system het nu wel aanneemt?

(mmh, ik gebruik er maar 2, jouw qoute bevat er 4 telt system dus ook mee, niet handig?)

bewerkt door Mingy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

er is een site waar dat wel kan

 

Bij gc.nl kan dat ook, via de negeerlijst (Doe Het Zelf in het menu en dan onderaan "negeer caches")

 

maar dat is op basis van cache niet op naam van de legger, toch?

 

zijn de kaarten hier trouwens weer up-to-date?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...