Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Topic kan wat ons betreft gesloten worden.

Geopatra,

Door vakantie helaas niet in de gelegenheid geweest om het forum direct te volgen. Excuses daarvoor.

Wij zijn uiteraard blij met je reactie en kunnen hier zeker mee vooruit. De optie "bearing" hebben wij helaas niet kunnen ontdekken op onze GPS. MapSource daarentegen hebben wij wel in ons bezit en dit gaat ons zeker helpen.

Bedankt voor jullie hulp !

Team Boetnik

je kan toch in je scherm zien hoe ver het volgende waypoint is ?

goto wp1 234m 23 graden word dan 234m 23 graden+180= 203 graden vanaf wp1 naar 2

of als het meer is dan 180 graden

vb 327 graden -180 graden=147 graden vanaf wp1 naar 2

Beste Boetnik,

1: ik heb geen Summit, maar volgens mij kun je op het scherm met het kompas nog enkele extra "data fields" instellen via de menuknop. Stel het dataveld bearing in en je hebt je graden.

2: het lijkt me voor de hand liggend dat je ook MapSource kaarten op je pc hebt. Als je beide wpts. erop zet kun je vervolgens via aanklikken van het "meetlatje" de afstand en peiling=bearing meten.

Succes,

Geopatra.

Heel fijn dat er niemand meer op reageert. :thumbdown::crybaby:

Ook de topicstarter zelf niet.

Beste Boetnik,

waarom start je in godsnaam een topic als je er vervolgens zelf niet meer naar kijkt, terwijl je het verlossende antwoord nog niet ontvangen hebt ?

Ik ervaar dit als onbeleefdheid !

Geopatra.

Geplaatst

Een aantal off topic berichten verwijderd en het topic , op verzoek van de starter, gesloten.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...