Spring naar bijdragen

Zijn er ook kabouters in België en Duitsland?


Walking Eagle

Aanbevolen berichten

Dat de kabouters actief waren in nederland weet ik ondertussen en ik bedank ze dan ook hartelijk :thumbup:

ECHTER ik heb het voorrecht om in het mooie zuiden tussen een paar andere landen te wonen. Weet er iemand of de kabouters :dribble: ergens op een mooie zomerdag kaarten van belgië en (noord) duitsland gemaakt hebben??? Zou mij veel helpen bij het verder cachen over de grens :dribble:

 

CU Walking Eagle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Er is inmiddels een 'Union de Lutin', een Belgische kabouterbond. Ze laten hun cd (het is er eentje) achter in speciaal geselecteerde, België-vriendelijke, caches in heel het land. De forumregels staan echter niet toe om te vertellen welke caches. :thumbup:

 

Wij hebben er uiteraard niks mee te maken. :dribble:

 

Duitse kabouters (hoe zou zo'n bond eigenlijk heten?) kennen wij ook nog niet. Gezien de grootte van het land verwacht ik een heel pak cdroms (of een DVD).

 

tot cache,

team Wij Drie :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegenwoordig zijn met het p2p programma van OEPS!!!! diverse kabouters en andere mannetjes te vinden. Een zoekopdracht in OEPS!!!! met als zoekwoord Top25 of Top50 levert prachtige europese resultaten op.

Een vaste internetverbinding is dan wel noodzakelijk gezien de downloadtijd.

 

Gr Danny :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Topic gesloten:

 

Alles wat te maken heeft met illegale software wordt niet getolereerd op dit forum.

 

Dus:

 

- Niet aanbieden.

- Geen verwijzingen.

- Niet uitleggen hoe je er aan kunt komen.

- Geen FTP-servers e.d. vermelden.

- Geen kabouters.

- Geen P2P programma uitleg.

 

De forumregels worden hierover, helaas, aangescherpt. Dit omdat de vraag naar illegale software, met

name door first posters, enorm toeneemt. En daar is dit forum niet voor bedoeld.

 

Bytheway

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...