Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb een vraag,

vroeger (lees een aantal weken geleden), toen ik geocaches naar mijn Etrex legend downloadde, kon ik ze opvragen in het menu onder geocache.

Tegenwoordig is dat niet meer, en kan ik ze vinden onder waypoints. Heeft iemand idee hoe dit kan? welke instelling ik per abuis heb veranderd?

alvast bedankt!

Geplaatst

Hij doet het weer. Er is een instelling: nabij kaartlocatie. Waarschijnlijk was deze kaartlocatie heel ver weg waardoor ik geen geocaches meer te zien kreeg.

Er staat nu weer: geocaches nabij huidige lokatie. Hoe ik dat geflikt heb weet ik niet, maar het werkt!

Geplaatst

Dat kan kloppen:

Er zijn 2 manieren van caches zoeken in de garmin gps'sen:

1. Zoek nabij mij

2. Zoek op naam

Sta je in de "Zoek nabij mij"-modus dan zie je enkel de caches in de buurt. De verder gelegen caches zijn dan niet zichtbaar op het schermpje.

Wil je vervolgens zoeken naar de optie "Zoek op naam", dan kies je via de Menu-toets voor "Zoek op naam". De optie "Nabij mij" is nu in het menu niet zichtbaar.

Zit je daarentegen in de "Zoek op naam"-modus en je wilt overschakelen naar "Zoek nabij mij", dan kies je via de Menu-toets naar de optie "Zoek nabij mij". Nu is de optie "Zoek op naam" niet zichtbaar.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...