Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
En ik kan je verzekeren: dat wordt ook nog nat!

Er zijn altijd geocachers die van ruig houden en die op pad gaan (en de cache vinden) in stromende regen. Dan zijn er mensen die gewoon overvallen worden door een regenbui op het moment dat ze de cache open hebben.

Dan wordt alles, iedereen en ook het logboekje nat!

Nieuw regeltje: 'deze cache alleen openen bij droog weer'.

Ook bij onze oosterburen leeft deze vraag over nut en onnut van cache-verpakkingen mbv. plastic zakken. Zie maar Plastiktueten - wofür?

of gewoon rite in the rain logboekjes gebruiken !

Waarbij het dan maar even de vraag is of die er al waren in 2003

Ja zeker waren die er al in 2003:

logboekje nat? Gebruiken we dan niet de officiele logboekjes met watervaste papier? Ben ik de enige die ze uit jullie goodieshop betrekt? :(

logboek.jpg

minilogboek.jpg

GRTZ

Kruimeldief :crybaby:Kraait de haan niet bij het ochtendrood, krijgen we vast regen of is de haan dood.

:o;) Nou hebben we daar al jaren geen excuus meer voor!

Geplaatst
En ik kan je verzekeren: dat wordt ook nog nat!

Er zijn altijd geocachers die van ruig houden en die op pad gaan (en de cache vinden) in stromende regen. Dan zijn er mensen die gewoon overvallen worden door een regenbui op het moment dat ze de cache open hebben.

Dan wordt alles, iedereen en ook het logboekje nat! :crybaby:

Nieuw regeltje: 'deze cache alleen openen bij droog weer'. ;)

Ook bij onze oosterburen leeft deze vraag over nut en onnut van cache-verpakkingen mbv. plastic zakken. Zie maar Plastiktueten - wofür?

of gewoon rite in the rain logboekjes gebruiken !

Waarbij het dan maar even de vraag is of die er al waren in 2003 :(

Ja zeker waren die er al in 2003:

logboekje nat? Gebruiken we dan niet de officiele logboekjes met watervaste papier? Ben ik de enige die ze uit jullie goodieshop betrekt? ;)

logboek.jpg

minilogboek.jpg

GRTZ

Kruimeldief :oKraait de haan niet bij het ochtendrood, krijgen we vast regen of is de haan dood.

Je ziet ze inmiddels dan ook wel vaker !

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...