walking spirit Geplaatst 10 juni 2009 Geplaatst 10 juni 2009 De clip is nu ook in Nederland te bestellen klikkerdeklik Grtz. Larinagu. Iemand toevallig enig idee hoe lang de levertijd bij deze "klikkerdeklik" is? Is het ene dag besteld en volgende dag in huis. Heb toch spijt dat ik niet zo;n clippie heb gekocht maar ga zaterdag op vakantie en had m graag mee gewild. Maandagavond om 23.00 uur besteld en vandaag Woensdag om 14.00 stond de postbode voor de deur Ligt er dus aan hoe laat je zaterdag vertrekt Ik heb hun inmiddels gebeld en de clip dinsdag besteld. Voor de zekerheid op mn vertrek adres laten bezorgen. En daar bleek de postbode vandaag op de stoep te hebben gestaan. Was alleen niemand thuis. Maar: ik heb m dus in ieder geval vóór mn vakantie in handen. Idd snelle service!
walking spirit Geplaatst 10 juni 2009 Geplaatst 10 juni 2009 Ik gebruik gewoon de bijgeleverde haak, veel gemakkelijker. Ik ga de clip aan mn rugzak doen. Dan kan ik mn gps zo even "op schouderhoogte" vast klikken om mn handen vrij te hebben. Ik vind de haak niet echt handig. Vind het "te veel slingeren". En zo heeft ieder zn voorkeuren.
Aanbevolen berichten