Jetnop Geplaatst 26 april 2009 Share Geplaatst 26 april 2009 Wie kan mij helpen aan info over een kabel waarmee ik coordinaten kan overzetten op mijn geko201? Ten eerste, wat is de naam van zo'n kabel, ten tweede, waar kan ik die kopen en ten derde wat kost het ongeveer? Alvast bedankt voor je reactie. Groeten Jet, team Jetnop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bouli Geplaatst 26 april 2009 Share Geplaatst 26 april 2009 http://www.garmin.nl/product/acc/?aid=010-10206-00 Adviesverkoop € 46,- Vaak ook wel goedkoper verkrijgbaar. Let op, dit is GEEN USB aansluiting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Icemen4 Geplaatst 26 april 2009 Share Geplaatst 26 april 2009 Kijk eens bij dit bedrijf,daar heb ik mijn kabel gekocht. Naam : Katkite Adres : Reigerstraat 4 Postcode : 1472GL Plaats : Middelie Provincie : Noord-Holland Telefoon via : 0900-0506 en koste maar 14 euries incl. verzendkosten let wel op je hebt voor deze kabel wel een compoort op je pc nodig!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden