Spring naar bijdragen

State Field In Gpx Files


tobitron

Aanbevolen berichten

Heeft iemand hier ervaring mee.

 

Ik wil in mijn statistieken een overzichtskaart maken van de caches die ik in nederland heb gevonden.

Om ze op Provincie te sorteren, moet het veld state worden gevuld. Gisteren een tijd bezig geweest om de caches die ik reeds gevonden had van dat veld te voorzien. Dacht dat dat waarschijnlijk wel handiger moet kunnen.

 

Is er bijvoorbeeld een macro die aan de hand van het coordinaat (referentie) het veld state kan vullen met de overeenkomstige provincie.

 

Ben erg benieuwd.

 

Alvast bedankt voor de reacties.

Tobitron.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heeft iemand hier ervaring mee.

 

Ik wil in mijn statistieken een overzichtskaart maken van de caches die ik in nederland heb gevonden.

Om ze op Provincie te sorteren, moet het veld state worden gevuld. Gisteren een tijd bezig geweest om de caches die ik reeds gevonden had van dat veld te voorzien. Dacht dat dat waarschijnlijk wel handiger moet kunnen.

 

Is er bijvoorbeeld een macro die aan de hand van het coordinaat (referentie) het veld state kan vullen met de overeenkomstige provincie.

 

Ben erg benieuwd.

 

Alvast bedankt voor de reacties.

Tobitron.

Hier is inderdaad een macro voor. Weet zo even niet meer waar die te vinden is. Moet ik thuis nakijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...