tobitron Geplaatst 22 april 2009 Share Geplaatst 22 april 2009 Heeft iemand hier ervaring mee. Ik wil in mijn statistieken een overzichtskaart maken van de caches die ik in nederland heb gevonden. Om ze op Provincie te sorteren, moet het veld state worden gevuld. Gisteren een tijd bezig geweest om de caches die ik reeds gevonden had van dat veld te voorzien. Dacht dat dat waarschijnlijk wel handiger moet kunnen. Is er bijvoorbeeld een macro die aan de hand van het coordinaat (referentie) het veld state kan vullen met de overeenkomstige provincie. Ben erg benieuwd. Alvast bedankt voor de reacties. Tobitron. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 22 april 2009 Share Geplaatst 22 april 2009 Heeft iemand hier ervaring mee. Ik wil in mijn statistieken een overzichtskaart maken van de caches die ik in nederland heb gevonden. Om ze op Provincie te sorteren, moet het veld state worden gevuld. Gisteren een tijd bezig geweest om de caches die ik reeds gevonden had van dat veld te voorzien. Dacht dat dat waarschijnlijk wel handiger moet kunnen. Is er bijvoorbeeld een macro die aan de hand van het coordinaat (referentie) het veld state kan vullen met de overeenkomstige provincie. Ben erg benieuwd. Alvast bedankt voor de reacties. Tobitron. Hier is inderdaad een macro voor. Weet zo even niet meer waar die te vinden is. Moet ik thuis nakijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Grasspy Geplaatst 22 april 2009 Share Geplaatst 22 april 2009 Hier staat de macro voor het vullen van de state velden. Macro gsak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 april 2009 Share Geplaatst 22 april 2009 Topic verplaatst van "Algemene vragen" naar "SOFTWARE > Navigatie Software > G.S.A.K." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tobitron Geplaatst 22 april 2009 Auteur Share Geplaatst 22 april 2009 Dank voor de snelle reacties, Ik heb het inmiddels getest en okay bevonden. Nogmaals bedankt, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden