Zeldenrust Geplaatst 16 april 2009 Geplaatst 16 april 2009 Ik ben bezig om een serie te maken waarvoor ik van verschillende instantie toestemming moet krijgen. Van sommigen heb ik al toestemming gekregen, maar de lokatie ligt in de buurt van een ander terrein (van een andere beheerder/eigenaar). Ik heb deze pagina's de betrefende caches al bijna klaar, maar wacht nu grotendeel op toestemming van andere beheerders. Kan ik deze uitgekozen plaatsen op een of andere manier vastzetten bij geocaching.com, om te voorkomen dat een ander te dicht in de buurt gaat zitten, en mijn lokatie dus niet meer door kan gaan. Hiermee zal wel de plaatsingsdatum in de toekomst moeten liggen, maar wordt hij dan al wel vast gereviewed? Kan ik deze datum ook later weer verder in de toekomst zetten? Ik wil namelijk dat ze allemaal tegelijk (of vlak na elkaar) online komen.
Wammus Geplaatst 16 april 2009 Geplaatst 16 april 2009 volgens mij is wat je vraagt niet officieel mogelijk. Zelf heb ik ooit eens een mailtje hier in de buurt (Nijmegen) rondgestuurd naar alle cache eigenaren en cachers uit de omgeving. Het benodigde lijstje met namen krijg je waarschijnlijk niet geheel compleet maar het beperkt toch enigzins het risico. Gebruik de "Send message" bij de profielen op GC.com om ze een berichtje te versturen. Het is even wat werk maar het loont de moeite. Vertel dan in welke omgeving je bezig bent met de vraag om even contact op te nemen als ze soortgelijke plannen hebben. Eigenlijk waren alle reacties die ik kreeg erg positief en begripvol. Succes met je nieuwe cache!
Aanbevolen berichten