dhmc Geplaatst 14 april 2009 Geplaatst 14 april 2009 Ik gebruik de HTML Export op de PDA. In de HTML file staan verschillende "secties" zoals: Header Short Description Long Description Additional Hints Additional Waypoints Logs etc. Omdat het schermpje van de PDA klein is (320 * 240) is het een enorm gescroll om bij de hints te komen, die helemaal onderaan staan. Is het mogelijk om bovenin de header links te maken / te krijgen naar de verschillende secties? Dus bijv. een link waarop ik kan klikken en waarmee ik gelijk naar de plek ga waar de hints staan?
dhmc Geplaatst 16 april 2009 Auteur Geplaatst 16 april 2009 Antwoord gevonden op het forum van GSAK.NET, zie HTML Export - link to sections in description
DiedB Geplaatst 16 april 2009 Geplaatst 16 april 2009 Antwoord gevonden op het forum van GSAK.NET, zie HTML Export - link to sections in description Mag dit draadje gesloten worden of nog niet?
dhmc Geplaatst 17 april 2009 Auteur Geplaatst 17 april 2009 Antwoord gevonden op het forum van GSAK.NET, zie HTML Export - link to sections in description Mag dit draadje gesloten worden of nog niet? Ja, mag van mij gesloten worden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden