kaatjeblom Geplaatst 8 april 2009 Geplaatst 8 april 2009 Misschien ligt het aan mij hoor , maar ik zie niet echt een duidelijk verschil tussen de 300 en de 400 t Oregon van Garmin. Als verschil zie ik de kaarten die er bij zitten en het geheugen volgens mij, maar is dat het enige verschil? Ik zit er sterk aan te denken om de 300 te kopen. Maar wat moet je er dan nog bij kopen? Er zit volgens mij standaard geen kaart bij, dus dan komt er toch al gauw 100,- Euro bij. Wie kan mij antwoord geven???
Team Noorderlingen Geplaatst 8 april 2009 Geplaatst 8 april 2009 Inderdaad enkel de ingebouwde kaarten voor de 400 serie. The Oregon 400 units offer 1GB of internal memory. The only differencebetween the 300 and the 400 series aside from the internal memory capacity is the fact the the 400 series come with pre-loaded maps. Zie deze post in dit draadje. Te vinden op deze manier. Voor iedere GPS (afhankelijk of hij die functionaliteit ondersteunt) zal je apart kaarten moeten aanschaffen. Welke kaarten (Topo, City Navigator, etc) hangt af van je eigen gebruikswensen. Suc6
platjes Geplaatst 9 april 2009 Geplaatst 9 april 2009 Inderdaad de 400 wordt geleverd met navigatie kaart (europa NT). De 300 met basiskaart. Ook het geheugen is bij de 300 beperkt, maar wij hebben dat opgelost door voor 8 euro een microsd kaartje te kopen van 4 GB. Hierop vervolgens de navigatie kaart europa en fietskaart NL geistalleerd.
Aanbevolen berichten