miermuizer Geplaatst 31 maart 2009 Share Geplaatst 31 maart 2009 Op de geochecker moet je geen Oosterlengte invullen maar Westerlengte. Hoe zet je een oosterlengte coordinaat om naar een westerlengte coordinaat? Grt, Miranda Muizer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Knalpottix Geplaatst 31 maart 2009 Share Geplaatst 31 maart 2009 (bewerkt) Hallo, Omzetten zal niet gaan aangezien dit een aanduiding is om aan te geven waar een punt zich bevind op het oostelijk halfrond tov. de nulmeridiaan. Een westerlengte bevind zich dus aan de westelijke kant van de nulmeridiaan. Samen met de breedtegraad (noord of zuid) kom je aan een coordinaat wat weer een vast punt is op de aardkloot. Niet om te zetten dus. Hopelijk kun je hier wat mee!! Mocht je enkel in de checker een lengtetype moeten veranderen dan kun je dat bij de meeste gewoon kiezen maar dat hangt weer van de checker af... Groetjes, knalpottix 31 maart 2009 bewerkt door ludofaes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pe1mzs Geplaatst 31 maart 2009 Share Geplaatst 31 maart 2009 Ik denk dat er nu een "'W'' staat in je checker maak hier een ''E'' van en je probleem is opgelost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Knalpottix Geplaatst 31 maart 2009 Share Geplaatst 31 maart 2009 Mocht je enkel in de checker een lengtetype moeten veranderen dan kun je dat bij de meeste gewoon kiezen maar dat hangt weer van de checker af... Even de geochecker bekeken en volgens mij kun je hier simpel de W aanvinken achter LON. CU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedweerloper Geplaatst 31 maart 2009 Share Geplaatst 31 maart 2009 Ik zie hier verschillende antwoorden, lijkt mij niet echt duidelijk. Daarom zal ik proberen om het duidelijker te maken: antwoord 2 is goed. Bij de geochecker moet je de W veranderen in een E (als het om een cache in Nederland gaat). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden